symic Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hei! min stasjonære pc har nå streiket... så er på utsikk etter en laptop, mest fordi det er enkelt å dra på lan med, også så klart en fordel innen skole Burde ta cod4 og cs:s uten mye lagg osv har ikke mye peiling på laptop'er... håper noen kan gi meg noen hint på hva jeg burde kjøpe Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ta en titt på Acer Aspire 5930G eller en Dell XPS M1530. Lenke til kommentar
symic Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Ta en titt på Acer Aspire 5930G eller en Dell XPS M1530. ok, det skal jeg. XPS'en kan jo få en fin pris hvis den er på tilbud. Lenke til kommentar
symic Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Noen oppgraderinger jeg burde ha på XPS'en? Lenke til kommentar
PCTechManiac Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg kan anbefale deg å sjekke ut HP sine Business laptop maskiner. Du burde ta en titt på denne modellen = HP Compaq 8510p Denne kan kjøre CoD4, CS:S og kanskje litt til (Jeg har denne modellen selv, og spiller CoD4 og Gears of War for Windows, med minimal til null lagg og over middels grafikkinstillinger). Her er en test som jeg fant på nett, fra Notebook Reviews: HP Compaq 8510p Review Jeg var heldig med kjøpet av denne maskinen for noen måneder siden, da dette ble solgt hos netshop.no på kampanjetilbud. Hvis du liker på spille ved siden av studiene så burde denne maskinen duge i lang tid, og det eneste du kan oppgrade på den er minnet og HDD. Om du er mye på flyttefot og ser litt på film, kan en ekstra batteri være tingen. Sjekk ut dine behov før du bestemmer deg. Lenke til kommentar
symic Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 hmm... kanskje litt i det dyreste laget, ser at acer 5930G har en fin pris, til ganske bra innhold Lenke til kommentar
swirix Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 ta en titt på multicom, spesielt på JHL 90 og 92.. dette er god speccede laptopper til en grei pris mvh swirix Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Hold deg unna HP Compaq 8510b til spilling. Dårlig skjermkort. Til XPSen ville jeg valgt den billigste og tatt Intel T8100-prosessor, 4 gb minne, 1440x900 skjerm, nVidia 8600M GT (!!) skjermkort og 9 cellers batteri. Med rabatt (her) kommer den på ca 9000. Ville tatt en titt på Multicom-PCene nevnt over her og Acer Aspire 5930G også, da. Endret 30. juli 2008 av Knewt Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Se på hp pavilion dv5t den skal jeg kjøpe og skal spille ikke spille så mye tungere spill en deg men til dine behov har du litt og gå på vis det kommer et nytt spill du lik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå