Gå til innhold

noen spm, om driver og nytt tastatur/lader til hp laptop.

Anbefalte innlegg

Etter jeg reinstall windows har jeg ikke greid og finni driver sånn at mute knappen blir oransje!

den funker men lyser blått uansett!

Går det ann og kjøpe norskt tastatur til laptoppen jeg kjøpte i usa?

Går det ann og få kjøpt bare tuppen av laderen så den passer her uten omformer`?

det er en HP Pavilion DV6809us!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Vis jeg forstår det rett så ønsker du et nytt tastatur til pc-en din?

Det er engelsk tastatur så du mangler de norske bokstavene?

Det er ikke noe problem det. Du har mest sannsynlig usb kontakter til pc-en så du trenger bare og kjøpe et billig usb tastatur og mus eller du kan kjøpe et litt dyrere et som kanskje er mer behagelig og bruke.

Du kan jo ringe HP og forklare dem det, og så be om å få kjøpt kun den delen du ønsker, for de har jo deler på lager og kan sikkert selge deg en.

Det fulgte ikke med noen cd-er for pc-en din da?

Det du skal gjøre for og finne driverne du trenger er og gå til HP sin web side. Du glemte og si hvilket OS du har så jeg kunne ikke gi deg en direkte link helt inn. Men her skal driverne og alt du trenger være.

Software og driverne dine!

Lenke til kommentar
Vis jeg forstår det rett så ønsker du et nytt tastatur til pc-en din?

Det er engelsk tastatur så du mangler de norske bokstavene?

Det er ikke noe problem det. Du har mest sannsynlig usb kontakter til pc-en så du trenger bare og kjøpe et billig usb tastatur og mus eller du kan kjøpe et litt dyrere et som kanskje er mer behagelig og bruke.

Du kan jo ringe HP og forklare dem det, og så be om å få kjøpt kun den delen du ønsker, for de har jo deler på lager og kan sikkert selge deg en.

Det fulgte ikke med noen cd-er for pc-en din da?

Det du skal gjøre for og finne driverne du trenger er og gå til HP sin web side. Du glemte og si hvilket OS du har så jeg kunne ikke gi deg en direkte link helt inn. Men her skal driverne og alt du trenger være.

Software og driverne dine!

Det fulgte ikke med en cd nei!

Har vista 64 bit.

men prøvde noen av de som så ut til og være til quick lunch knappene, men Mute knappen er fortsatt blå.

mente tastene på laptopen ikke et eksternt tastatur.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Det er mulig det, ring HP og spør om de kan selge deg et tastatur til pc-en din og om det faktisk vil fungere, de vil nok fortelle deg at de ikke selger deler selv men at du kan få tlf nr til et annet sted som kan fikse det for deg. Det jeg fikk beskjed om når jeg ringte dem angående et nettverks kort til pc-en min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...