henke- Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hei. Har fått meg ny båt. Helt gratis. Mangler motor. Men båten er i fin stand. Noen som vet hvilken båt det er? Lenke til kommentar
henke- Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 og, hvor masse hk ville dere hatt på den? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Hei Finnes ikke noen slags form for skilt/er eller emblemer på båten som kan være til hjelp for å lete etter merket? Og den øverste vindskjermen.. er den en hjemmelagd sak? kan det stemmer det at den er 18 fot? Ellers så falt det meg inn ved første øyekast, selco.. Men jeg har ikke sjekket rundt det. Evt motor str, så er ikke det lett å si før det er funnet ut mere om båten. Men tipper en 80hk kan passe på den. Endret 29. juli 2008 av KenBjork Lenke til kommentar
henke- Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 nei, den er ikkje hjemmelagt. det sto på ein 25hk. Synst det ligner på ein Nordkapp. men den er 16 fot, og denne 17. Lenke til kommentar
henke- Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 den øverste var vist ein hjemmlaget sak Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 ja det var den øverste lille jeg mente. Ellers så har jeg ikke leta no særlig enda. Men fant en ryds 550ht som lignet Lenke til kommentar
d0ffen_k Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 det minner om en selco 18 ja, bare denne har et hjemmelaget "overvindu" Lenke til kommentar
Pellex Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er ikke de "nedre" vinduene på selco også litt forskjellig fra denne? Mener å huske at selco har en stor vindusflate i front... Lenke til kommentar
d0ffen_k Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 det er de mindre selcoene som har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå