bikubedronning Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) asdasd Endret 14. september 2017 av Tecfan Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ofte er slike boxer satt opp med Scart som default utgang (spare prosessorkraft?) så bare forsøk å finne menyen hvor du setter opp oppløsningen/skaleringen av signalet for HDMI så tipper jeg du har en løsning Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) asdasd Endret 14. september 2017 av Tecfan Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hm.. da virker det ikke som om boxen finner TV-en din.. Jeg ville testa med en annen HDMI-kabel (lån naboens) for å se om det hjalp, testet inngangen til TV-en din med en annen enhet som har HDMI før jeg til slutt ville prøvd det beste trikset for feilsøk av elektronisk utstyr: Se filmen hos Youtube (underforstått resette dekoderen til fabrikkstandard) *dukke* --- JA, jeg postet samme VID i en annen tråd - men det er sant at det ofte hjelper Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Da jeg fikk installert Altibox hjemme, spurte installatøren om han skulle sette opp HDMI-utgangen for meg (noe jeg ikke hadde behov for, da TVen min ikke støtter sånne nymotens greier ). Etter hva jeg forsto må HDMI aktiveres på dekoderen, for å komme inn i menyen for dette må du holde inne noen knapper på fjernkontrollen mens boksen starter opp. Kundeservice kan sikkert svare på dette Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) asdasd Endret 14. september 2017 av Tecfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå