Bebeluv Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Da kan jeg glemme hele saken, jeg ante ikke om noen volumknapp på headsettet. Den lille tingen Jaja. HAHA! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Det kan du lure på Skylder på feriemodus og dårlig døgnrytme. Blir vel forumets klovn nå tenker jeg meg Endret 29. juli 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hehe, dette er vel et typisk eksempel på "Error Between Keyboard and Chair". Nesten skummelt at forum som dette lar hvem som helst flame hvem som helst uten at motparten kan få lagt inn sin side på forhånd. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Gratulerer med oppdagelse av feilen. En tråd skal holdes til topic, og ikke brukes til å ta opp andre ting, som f.eks hvem som er fan av hva (noen innlegg ble fjernet). Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Forventer litt service når jeg har kjøpt pc av dem for 15 000. Noen som har vært borti noe lingnende? Javisst, det dukker hele tiden opp folk på forumet her som av en eller annen merkelig årsak har en genetisk sperre mot å kontakte de de har kjøpt noe fra for å få hjelp og i stedet skriver en lang post med upresist emne. Riktig nok så skal rett være rett: det er ikke så veldig mange av dem som ikke forstår at de må skru opp volumet for å få lyd i et headset. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Lignende skjedde med meg, trengte ikke sende inn headsettet engang, de sendte bare et nytt et. Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Lignende skjedde med meg, trengte ikke sende inn headsettet engang, de sendte bare et nytt et. Så du fant ikke volumknappen du heller og klarte å lure til deg et ekstra headset? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Tror jeg skal si at PCen min ikke funker når jeg prøver å skru på PCen jeg nettopp har kjøpt med restartknappen i stede for powerknappen... Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Lignende skjedde med meg, trengte ikke sende inn headsettet engang, de sendte bare et nytt et. Så du fant ikke volumknappen du heller og klarte å lure til deg et ekstra headset? Første jeg prøvde var volumknappen.. Det kan du lure på Skylder på feriemodus og dårlig døgnrytme. Blir vel forumets klovn nå tenker jeg meg Da kan du vel endre emnetittel også slik at du ikke gjør det vanskelig for deg selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå