Gå til innhold

komplett gjør det vanskelig for seg selv


Anbefalte innlegg

Bestilte meg konfigurert pc fra der som jeg fikk for 14 dager siden, med den pc-en så fikk jeg med et headsett av typen Creative Fatal1ty gamer headsett. Jeg får det ikke til å virke ordentelig, Hører bare en svak lyd. Tenkte på å returnere det og få et nytt.

 

Det retursystemet dems er fryktelig tungvint. Sendte mail til den og ble vist til retursiden dems. Siden headsettet var bestilt med pc-en og ikke utenom så får jeg ikke frem den på returlisten. Vet ikke hva skal gjøre med det. Må jeg velge og returnere hele pc-en også sende inn headsettet. Og merke det med det returnummeret jeg får da?

 

Hadde komplett gjort dette enkelt for seg selv så hadde jeg fått et returnummer når jeg sendte den mailen så jeg hadde sluppet alt dette styret.

 

Forventer litt service når jeg har kjøpt pc av dem for 15 000. Noen som har vært borti noe lingnende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som de andre sier, dette er nok så enkelt osm at de ordner det manuellt ved at du tar kontakt med dem på mail eller telefon. Det er ikke å forvente at det automatiske systemet skal kunne håndtere absolutt alle eventualiteter. Lag ikke det til en større sak enn det er, og gi dem en telefon, så ordner de nok opp i det på en grei måte.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Er nå litt din feil også dette her da, dette er fordelen med å kjøpe i butikk istedenfor å handle billig hos nettbutikker. Da må du regne med bryderi med retur igjen.

Men et headsett til 300-400kr har jeg ikke orka retur på engang, bare kjøpt ny med engang.

Lenke til kommentar
Er nå litt din feil også dette her da, dette er fordelen med å kjøpe i butikk istedenfor å handle billig hos nettbutikker. Da må du regne med bryderi med retur igjen.

Men et headsett til 300-400kr har jeg ikke orka retur på engang, bare kjøpt ny med engang.

 

Er ikke alle her som er driter penger å hiver 300-400 kr ut av vinduet. Og vanligvis er det ikke noe problem å bestille på nett.

Lenke til kommentar
Har akkurat sendt mail til dem med et forslag til en løsning så er de villige til å yte litt service så godtar de forslaget.

Skal nå ikke være så vanskelig å løse dette. Retur av defekt vare til Komplett, de konstaterer defekt og sender ut ny eller reparert vare. Er vel det forslaget du hadde fått om du hadde ringt dem også.

Lenke til kommentar
Fordelen med å kjøpe på nett - Man får varen billigere.

Bakdelen med å kjøpe på nett - Man må ut med ekstra porto gebyrer om noe skulle gå galt.

 

 

¤ orjanos3.16 ¤

Hyggelig å treffe på en annen DX fan her i Norge! Stone Cold fan også? Siden 3.16..

k2ijb4.jpg

 

Ved godkjent reklamasjon eller garanti skal ikke kunden lide noe som helst økonomisk tap. Så hvor du får "ekstra porto gebyrer" fra hadde vært kjekt å vite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...