Skjeggemann Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg bestilte datadeler fra netshop natt till i går. Og nå ser jeg at jeg hadde klart å bestille feil cpu Intel Core 2 Quad Q9300 skulle engentlig ha Intel Core 2 Duo E8500. Nå står det ordrestatus levert. Noen som har erfaringer med netshop og vet om det er lett å få bytta ? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hvorfor vil du bytte, og du har alltid 14 dager på å returnere pakken du HAR motatt, altså etter du har skrevet under på at du har motatt pakken. NB: Hvis det ikke årdner seg med å ringe de, tar du å sender pakken i retur med en gang du får oppkravet i posten. Da får du pengene tilbake så lenge pakken ikke er åpnet tror jeg. Lenke til kommentar
Skjeggemann Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Grunnen til at jeg vil bytte er jo ganske enkelt at det var jo 8500 jeg hadde tenkt å bestille hadde jo bare trykka feil. Den er jo rimiligere og vel så bra som 9300. Men er vel kansje ikek vært å styre med å bytte med tanke på frakt osv. Endret 28. juli 2008 av Skjeggemann Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Det er fordelen med å handle på nett (inkl. telefonsalg) Egentlig skal det legges med et angrerettskjema, som gir informerer om rettigheten og som skal fylles ut om du vil returnere. Er ikke dette skjemaet vedlagt har du tre måneders angrerett. Tror angreretten til og med gjelder hvis varen er åpnet. Det er ikke uten grunn det er masse demovarer hos blant annet komplett og mpx. edit: Her er mer info: http://forbrukerportalen.no/Publikasjoner/...0#bangreskjemab Endret 28. juli 2008 av AK47 Lenke til kommentar
Skjeggemann Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Ja regner jo med at det ikke burde være noe problem egentlig, ringer i dem i morgen. bare synd jeg ikke så jeg hadde bestilt feil før nå som den alt er sendt. Lenke til kommentar
Tempus Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg ville faktisk heller valgt Q9300 enn E8500, men det kommer selvfølgelig ned til hva du har tenkt å bruke pc'n til. Lenke til kommentar
Skjeggemann Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg ville faktisk heller valgt Q9300 enn E8500, men det kommer selvfølgelig ned til hva du har tenkt å bruke pc'n til. Tja viss jeg skulel hatt quad tror jeg jeg heller hadde gått for q9450. Men er jo først og fremst spilling jeg skal bruke pcen til. og da er vel e8500 vel så bra og en del billigere. Lenke til kommentar
Tempus Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg ville faktisk heller valgt Q9300 enn E8500, men det kommer selvfølgelig ned til hva du har tenkt å bruke pc'n til. Tja viss jeg skulel hatt quad tror jeg jeg heller hadde gått for q9450. Men er jo først og fremst spilling jeg skal bruke pcen til. og da er vel e8500 vel så bra og en del billigere. Enig med deg der. Men tror uansett ikke at du merker store forskjellen i spill mellom de prosessorene da ytelsen i spill i mye større grad er avhenge av skjermkortet. Jeg ville uansett gått for quad hvis jeg skulle hatt ny prosessor i dag. Du får kanskje ikke utnytta det i alle spill og applikasjoner enda, men det begynner og komme mer og mer støtte for det. Hadde også gått for Q9450 enn Q9300 når det gjelder quad. Men uansett hva du vil ha så tviler jeg på at det er noe problem å ringe netshop i morgen tidlig og få de til å forandre bestillingen. Får bare håpe de ikke har sendt ut pakka enda da. Lenke til kommentar
Skjeggemann Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Det er jo det som er dumt, pakka er allerede innlevert på postterminal. Viss de ikke hadde sendt pakka enda kunne jeg jo bare forandra bestillinga selv. Og nå når jeg tenker meg litt om så hadde det egentlig ikke vært så farlig med quad, men vil jo da heller ha q9450. Endret 28. juli 2008 av Skjeggemann Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Flere spill som takkler quad core nå, supreme commander er et eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå