sveafireworks Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Det henger mellom Acer Aspire og Hp Pavilion men er oppe for andre merker også. Den må klare crysis på medium helt blankt. Endret 28. juli 2008 av sveafireworks Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Du spør om noko umulig her. Bærbar datamaskin til under 10000 som greier Crysis på Very High? Veit ikkje om nokre bærbare maskiner som greier Very high, uansett pris. Du burde heller satse på å kjøpe deg ein stasjonær visst du sikter så høgt. Det skal ein liten NASA-PC til for å køyre Crysis på høgste grafikk. Du spør om noko umulig her. Bærbar datamaskin til under 10000 som greier Crysis på Very High? Veit ikkje om nokre bærbare maskiner som greier Very high, uansett pris. Du burde heller satse på å kjøpe deg ein stasjonær visst du sikter så høgt. Det skal ein liten NASA-PC til for å køyre Crysis på høgste grafikk. Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Du spør om noko umulig her. Bærbar datamaskin til under 10000 som greier Crysis på Very High? Veit ikkje om nokre bærbare maskiner som greier Very high, uansett pris. Du burde heller satse på å kjøpe deg ein stasjonær visst du sikter så høgt. Det skal ein liten NASA-PC til for å køyre Crysis på høgste grafikk. Du spør om noko umulig her. Bærbar datamaskin til under 10000 som greier Crysis på Very High? Veit ikkje om nokre bærbare maskiner som greier Very high, uansett pris. Du burde heller satse på å kjøpe deg ein stasjonær visst du sikter så høgt. Det skal ein liten NASA-PC til for å køyre Crysis på høgste grafikk. Nei jeg har en venn som Kjøpte en Acer aspire til 10k og den tar crysis til frokost Det lagger ikke en gang selv om dataen har spilt det i rundt 2t i strekk Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Crysis på Very High? Beklager, eg har litt vanskeligheiter med å tru på det. Kan du ikkje kjøpe den samme pc-en som han har, då? Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Crysis på Very High? Beklager, eg har litt vanskeligheiter med å tru på det. Kan du ikkje kjøpe den samme pc-en som han har, då? Den er kjøpt i usa Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Men modellen finst vel her i Norge, gjer den ikkje? Kan ikkje du finne fram specsa til bærbaren kompisen din har, og så samanlikne litt med dei du allereie har funne fram? Eg greier neppe å finne ein bærbar til under 10k som greier Crysis på Very High. Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Husker ikke hannes spec men husker at den ikke var så VELDIG MYE BEDRE EN Aspire 6920g den hadde støre prosesor og lagringsplass men den er 17tommer den han har. Lenke til kommentar
AK060392 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 bærbar som tar crysis på very high under 10k finnes ikke i dag, sveafireworks. Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Jo det gjør det og end off discussion!!!!! Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Men siden ikke dere vet om noen så vis jeg sier medium da!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
superegge Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Du virker mer som typen for en Nintendo DS Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg har det allerede. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Blir litt iritert over at du ikke hører på hva noen sier om at det ikke er noen bærbare i dag som drar crysis på very high. Hadde du lest litt på nettet hadde du fort funnet ut at det må minst et gtx280 for very high og det kjører ikke glatt da engang. Ihvertfall ikke på en oppløsning en 17 tommer ville hatt idag. Du har nok misforstått. Dette i er ikke kritikk til deg, se heller på det som et tips;) Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Kan du ikkje finne specsa til kompisen din, visst du fortsatt insisterer på det? Så skal vi nok ordne noko liknande. Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Nei trur ikke det lenger men jeg er mer intrisert til en som klarer medium på crysis Endret 29. juli 2008 av sveafireworks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå