Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Alt håp ute? :-/

Anbefalte innlegg

Topic sier vel egentlig det meste.

Er alt av håp egentlig ute hvis man roter med ei på en fest, og dagen etterpå er vedkommende totalt overlegen og ler sammen med en av venninene sine?

For å forklare det siste litt bedre, så henne sammen med en venninge dagen etterpå, og da sa hun slik at jeg skulle høre det:'Nei, der er jo typen din' (eller noe sånt) også lo dem og gikk videre:S

Takk for alle svar :)

Endret av Nickless
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, BUMMER. Kan virke som hun rotet med deg og ikke omvendt. Uansett tror jeg du skal virke "cool" om dette, vil nok ikke skje noe mer mellom dere om det er det du ønsker. Vær IGNORE, oppfør deg overlegen tilbake, som at hun jenten var heldig som fikk rote med deg.

Btw, synes topic var veldig dårlig - sier IKKE det meste. Foreslår du formulerer deg bedre.

Lenke til kommentar
Ah, BUMMER. Kan virke som hun rotet med deg og ikke omvendt. Uansett tror jeg du skal virke "cool" om dette, vil nok ikke skje noe mer mellom dere om det er det du ønsker. Vær IGNORE, oppfør deg overlegen tilbake, som at hun jenten var heldig som fikk rote med deg.

Btw, synes topic var veldig dårlig - sier IKKE det meste. Foreslår du formulerer deg bedre.

Hehe, skulle bare se hva folk tror, tror egentlig det samme som deg.

Er en skikkelig bommert ja, ser henne ikke så ofte uansett. Men vurderte å sende en melding eller noe sånt (får sikkert ikke svar uansett), men hva har man å tape?...Problemet er at hun virket så sykt grei og sånt ellers, men man skal ikke dømme noen før man kjenner dem :S

Lenke til kommentar

Hør her, ikke send melding. Ikke vis interesse. Om hun likte å rote med deg og kanskje fant deg interessant, så vil HUN ta kontakt - på en eller annen måte.

Om du nå tar kontakt vil du virke kåt og litt desperat, la henne jobbe litt. Hun vil miste interessen temmelig raskt om du virker oppnåelig - jenter liker nemlig best dem de ikke kan få.

Lenke til kommentar

Roting er roting mann, men du kan prøve å sende henne en mld, du kan jo spille videre på at de kødda om at du var kjæresten hennes, send henne en mld typ "Halla kjære blablablabla"

Hvis ikke, get over it ;)

Lenke til kommentar
Istedetfor aa sende melding, ta og ring henne. Du kan formidle mye mer gjennom stemmen din enn noen toerre skrift-tegn. Men, ikke virk for keen paa henne.

Hehe, er ikke så lett, med tanke på dette: Sendte henne melding dagen etterpå, fikk nr fra en annen fyr siden jeg ikke hadde spurt etter nr hennes fra henne, ble liksom aldri noe av det :p, uansett, så spurte hu hvem jeg var siden jeg skrev at jeg ikke trodde hun var av den bitchie typen, da spurte hun bare hvem jeg var, sa det kunne være akkurat det samme, men skrev til slutt hvem det var, siden det har det vært stille ;), så for å spare på ord:

Har drukna i gjørma tror jeg nok, ikke noe å gjøre med det...Viser seg bare at jeg tok feil av en person ;)

Lenke til kommentar
Aw, kjipt.

Da er det bare aa ignorere denne jenta og si: Next!

Jepp, men tenker også at jenter liker jo som oftest gutter som har selvtillit og tørr ting, og man kan ikke akkurat kalle meg en redd hare hvis jeg sender henne melding eller noe sånt etter alt det som har skjedd? :S

Lenke til kommentar

Uuu, toeffen! Du skal sende henne en hel melding. Wow! ;)

Hvis du gjoer det bare for aa drite deg ut og ha det goey, sure, hvorfor ikke. Saa lenge det er derfor du gjoer det, og dette skinner gjennom i dine handlinger. Men hvis du gjoer det som et drastisk siste "angrep" og hver gang du treffer henne kommer til aa desperat soeke etter det minste oppmerksomhets-tegn, saa er det bedre at du bare legger dette bak deg.

Det er bare en chick. Er du klar over hvor mange digge kjerringer det fins i Norge? For ikke aa snakke om i verden! Men, seff, kan vaere at du bor paa et sted hvor det er 10 mil til neste gaard, og den eneste jenta du treffer paa er budeien paa seteren.

Lenke til kommentar
Saa lenge det ikke er et desperat forsoek paa aa vinne interessen hennes. Personlig ville jeg gitt blaffen og kommet meg videre med en gang.

Er det jeg også vil, men ble visst betatt :-/, tror det har noe med at jeg dannet meg et feilt bilde av henne siden hun virket så grei når jeg har hilst på henne før og sånt :S

Lenke til kommentar

Da bør du ta lærdom av dette:

jeg skrev at jeg ikke trodde hun var av den bitchie typen, da spurte hun bare hvem jeg var, sa det kunne være akkurat det samme

Du sendte henne melding om at hun var en bitch, i tillegg til at du ikke ville si hvem du var til å begynne med?

Da er det ikke noe rart at hun i alle fall mistet ALL interesse. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Herregud, get over it.

Sorry at jeg sier det, men hun er ikke interessert, og hun vil mest sannsynlig heller ikke bli det.

For min del er jeg sjeldent interessert i å prate noe videre med gutter jeg roter med på fest. Det er rotings i fylla, ikke noe mer. Hvis du vil bli kjent med en jente, så anbefaler jeg deg å ikke starte med å rote med henne.

Hvertfall ikke i den alderen (det høres ut som om) du er i nå.

.. dessuten kan det jo være at hun ikke syntes du var en bra kysser? ;)

Lenke til kommentar
Nei, han skrev at han mente hun IKKE var en bitch; så tok hun det som et kompliment og bli litt interessert, spurte hvem han var, og han svarte ikke.

Herregud, jeg trodde ikke du var helt dum i hodet heller da.

Kun skrevet som et eksempel på hvordan jeg tolket det han skrev. ;)

Hvordan skulle det ellers være? "Hei, jeg tror ikke du er en bitch. :)".

Bra kompliment.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...