von-schnellfahrer Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Har i løpet av noen månder nå lest med stor interesse bladet Digital Camera... Dessverre har jeg problemer med å spille av slike "lær å redigere" videoer som følger med bladet. Prøver jeg å spille av en videoleksjon, får jeg beskjed om å sende en feilrapport, noe som dessverre ikke bedrer problemet.. Noen som kjenner til problemet, eller vet hva som må gjøres? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg lastet ned en video der og spilte den uten problemer.(Fra den linken du oppga) RandiA Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg lastet ned en video der og spilte den uten problemer.(Fra den linken du oppga)RandiA Hmmm... Den tanken om å bruke nettsiden slo meg faktisk ikke , mulig de har videoene jeg ser etter der. Tenkte mer på videoene som fulgte med bladet... Men takk for at du minte meg på at nettsiden faktisk ka brukes... Linken jeg la til var mer ment for å vise hvilket blad jeg leser Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 har du for søkt å spille av på ulike medier? på PC kan det være du trenger nye codecs. på DVD spiller/spillkonsoll kan det være at filmen ikke strøttes.. vist du laster ned DivX codecs så skal det fungere nesten uansett. med mindre det er noe feil med filen, som jo blir opplyst.. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg lastet ned en video der og spilte den uten problemer.(Fra den linken du oppga)RandiA Hmmm... Den tanken om å bruke nettsiden slo meg faktisk ikke , mulig de har videoene jeg ser etter der. Tenkte mer på videoene som fulgte med bladet... Men takk for at du minte meg på at nettsiden faktisk ka brukes... Linken jeg la til var mer ment for å vise hvilket blad jeg leser hehe.. syntes jeg merket et lite(bittelite) hint om det, men jeg var ikke smart nok til å legge noe ned i det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå