Homme Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hei jeg må ha nytt Trådløst nettverks kort også lurer jeg på om dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=301248 Passer i dette http://www.eclipsecomputers.com/product.as...00SMM&af=50 Hovedkortet. Det Heter GeForce6100SM-M Også Lurer jeg på om Ati X 600PRO Er et bra Skjermkort jeg kjøpte det for 300 av en kammerat for en stund siden Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 om et skjermkort er bra er jo avhengig hva du skal spille med det. skal du spille det nyeste spillet så kan du ikke alltids forvente at det vil gå skikkelig for det har enten 128 mb eller 256 mb med DDR1 ram. og nå får du kort med DDR3 og DDR5 ram. Men fungerer helt greit til vanlig pc bruk og surfing. Det skal ikke være noe problem at det kortet skal fungere med pc-en din. så lenge du har et ledig PCI spor i pc-en så er det bare og sette det forsiktig inni og innstalere driverene så fungerer det supert. Har selv akkurat samme nettverks kort og er super fornøyd med det har god og stabil kontakt. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Tusen takk for hjelpen bestiller kortet sammen med en 19tommers skjerm når jeg får lønning Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 nice 19 tommer er alltid gøy hvor mye skal du bruke på skjermen din? er et veldig fint kort som fungerer under vista 32/64bit ,XP 32/64 bit og linux så du har mange muligheter med det. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 nice 19 tommer er alltid gøy hvor mye skal du bruke på skjermen din? er et veldig fint kort som fungerer under vista 32/64bit ,XP 32/64 bit og linux så du har mange muligheter med det. Tenkte å kjøpe en på Komplett for 1000 kr Den var Anbefalt. Eller så skal jeg se om jeg finner noe i Danmark Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Tenkte å kjøpe en på Komplett for 1000 kr Den var Anbefalt. Eller så skal jeg se om jeg finner noe i Danmark Vis du skal bestrille fra danmark så må du betale toll på den. så det kan fort bli dyrere enn og kjøpe den i Norge. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Tenkte å kjøpe en på Komplett for 1000 kr Den var Anbefalt. Eller så skal jeg se om jeg finner noe i Danmark Vis du skal bestrille fra danmark så må du betale toll på den. så det kan fort bli dyrere enn og kjøpe den i Norge. Jeg reiser til Danmark i morgen tidlig så kjøper en der hvis jeg finner billig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 ah skjønner, kjøp litt godteri til meg da hehe. Du får kose deg i dannmark og lykke til med ny skjerm og trådløst nettverks kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå