fototim Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Første forsøk på å formidle at hvor tøffe Hellbillies kan være på konsert. Har ett til på lur, men det får vente. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ett flott konsertbilde med bevisst (regner jeg med...) bruk av bevegelsesuskarphet. det eneste jeg har å pirke på er at du kunne ha fått med hele gitaren, men det er sånn som man ikke tenker på før etterpå, right? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Jepp. Bevegelsesuskarphet er bevisst brukt. Fokus på gitaren, og så masse hår i alle retninger bak. Rock'n Roll da vet du Og jepp, hele gitaren hadde nok vært kulere. Lenke til kommentar
Falken71 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Tøft bilde. Hvilken lukker hastighet brukte du ? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Sorry, Tim. Hellbillies er mye tøffere på plater enn på ditt bilde. Neida, det er faktisk ganske tøft og kult. Jeg tror gjerne at dette er beskrivende for livebandet HB (tok dere den?). Slike band er ofte mer rocka live enn i studio og på tv. Men platene er ok de også. Flinke folk, og det har du også vært her. Og det er deilig at du har funnet et motiv som hverken flyr eller svømmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå