Gå til innhold

Mobilt bredbånd på telefon og laptop

Anbefalte innlegg

Lurte på om det er mulig med mobilt bredbånd der en har tvilling simkort slik at både laptopen og mobiltelefonen har fri trafikk på ett abonnement. Bruker ikke disse USB-donglene simkort? Ser nytten av fri trafikk på HTC diamanten, men jeg starter ikke ett fri trafikk abonnement bare for mobiltelefonen. Da må det også kunne fungere på laptopen når jeg er på hytta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har denne løysinga sjølv (Telenor). Har følgjande problem: Dersom eg har tvillingen i modemet og modemet er på, vil alle innkomnande samtalar ringe berre eitt "ring" på telefonen, for deretter å gå direkte til mobilsvar. Ein rekk dermed sjeldan å ta telefonen. Det er mogeleg å unngå dette ved å ha hovud-sim i modemet, då vert problemet at ein ikkje får tekstmeldingane, sidan dei vert sende til hovud-simkortet. Bortsett frå dette er eg godt fornøgd med løysinga. Eg trur det skal vere mogeleg å unngå dette ved å ha eit reint data-kort som tvilling, så det er nok den beste løysinga dersom du ikkje skal bruke tvillingen til anna enn data. Dette står imidlertid ikkje nemnt anna enn i bedriftsdelen på nettsidene til Telenor. Lurer på om dette kan bestillast for privatabonnement, og kva det kostar med rein data-tvilling. Er det mogeleg å endre tvilling-sim til reint data-kort, eller må eg betale ny etablering og/eller få ny sim? Skulle gjerne endra tvillingen min til eit reint data-kort.

Lenke til kommentar
Har denne løysinga sjølv (Telenor). Har følgjande problem: Dersom eg har tvillingen i modemet og modemet er på, vil alle innkomnande samtalar ringe berre eitt "ring" på telefonen, for deretter å gå direkte til mobilsvar. Ein rekk dermed sjeldan å ta telefonen. Det er mogeleg å unngå dette ved å ha hovud-sim i modemet, då vert problemet at ein ikkje får tekstmeldingane, sidan dei vert sende til hovud-simkortet. Bortsett frå dette er eg godt fornøgd med løysinga. Eg trur det skal vere mogeleg å unngå dette ved å ha eit reint data-kort som tvilling, så det er nok den beste løysinga dersom du ikkje skal bruke tvillingen til anna enn data. Dette står imidlertid ikkje nemnt anna enn i bedriftsdelen på nettsidene til Telenor. Lurer på om dette kan bestillast for privatabonnement, og kva det kostar med rein data-tvilling. Er det mogeleg å endre tvilling-sim til reint data-kort, eller må eg betale ny etablering og/eller få ny sim? Skulle gjerne endra tvillingen min til eit reint data-kort.

Det har ikke jeg noen innsikt på. Tror nok en ren tvilling-data sim er den beste løysningen. Jeg tenkte litt på og bestille fri mobilt internett som en tileggstjeneste til det abonnementet jeg allerede har på mobilen sammen med en slik usb-dongel. Dersom det vil fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...