Itw Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Heisann Lurer på hva som er det beste kjøpet angående, speilrefleks til ca 4000kr? Skal være en bursdagsgave så umulig og sjekke med passform for hendene:( Ser litt på https://prisguiden.no/product.php?product_id=88216 Sony Alpha DSLR-A200 Innebygd bildestbilisator, må da vell være ok til den prisen? Endret 28. juli 2008 av Itw Lenke til kommentar
fuzzped Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det beste er nok at du gjør en liten vri der du tar bursdagsbarnet med på shopping og lar det velge kamera selv. Si at du betaler 4000 kr og evt la den heldige betale mellomlegg selv. Ingenting er viktigere enn at personen er fornøyd med kameraet og passformen. Hvis ikke dette er et alternativ så er A200 et godt kjøp ja. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Sony A-200, Olympus E-410/420 og Nikon D40 er alle fine kameraer til den prisen. Sony og D40 har større søker, A-200 har bildestabilisator, og Olympus'ene har litt bedre optikk og er endel mindre (og dermed mer praktisk). Lenke til kommentar
pederk Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) D40! D40! (Beskriv gjerne antatte bruksområder og antatt engasjement i foto for bursdagsbarnet så vi kan synse litt mer nøyaktig.) Edit: Jeg så nå at det minuttet det tikket over til 30. juli og jeg fylte år så postet jeg en post om et bursdagsbarn. Det var litt morsomt. Hurra for meg. Endret 30. juli 2008 av pederk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå