GLN Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Være med fossen kl 13? Det tar vel ca 45-50min. Lenge siden jeg har vært der, men de siste kilometreene er på svingete grusvei, så tar litt ekstra tid. edit: Men satser vi å gå helt til Mån, eller skal vi nøye oss med å gå rundt forbi ved fossen? Vis dere er her oppe kl 12 så ligger vi godt ann. Da får jeg tid til en liten treningstur også. Endret 13. september 2008 av Pirja Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Vil helst være hjemme til 18.00. Full tippeligarunde Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Pirja, vi henter deg på ålgård ca klokka 13.00 Send telefonnummeret ditt på PM er du grei. Så ringer jeg når vi nærmer oss. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Den er grei. Skal dere ha med noe spesielt mat/drikke? Eller skal vi bare ta bilder med/rundt fossen? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg stopper gjærne på den svingete veien. Kan få en del fine utsiktsbilder der. Og nede ved den ene åkeren husker jeg at det var ganske fint. Og dirdal har jo en del og by på også. Så ta gjærne med noe mat og drikke. Jeg har vertfall med det. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Vi kan jo stoppe på en bensinstasjon og kjøpe pølser/engangsgrill, som vi gjorde sist skulle gjøre sist* Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hadde vært litt greit med grilte pølser. Men jeg vil heller ta bilder med/rundt fossen, og et par i dirdal, istedet for å gå til Mån, er vel bare hytta og elva som er noe å ta av der oppe, befolket er det sikkert også. Var i Dirdal og tok bilder for 3 uker siden, mye typiske U-dal motiver der, samt den gamle brygga og sjøen. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Ta og kjør til havnen ved Frafjord også'a dere. Der går det en bryggevei langs vannet det er det også meget fint å knipse.. Skulle likt å vært med, siden jeg kjenner plassen godt(kona er fra Gilja), men det passer nok ikke i dag. Gloppedals ura er jo heller ikke til å forrakte. Endret 14. september 2008 av hojohansen Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Bilder fra turen? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Kommer kanskje i egen tråd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå