GLN Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Du har bare 1 sete ledig Hille. Men Carny. Vis det skulle bli til at vi tok turen opp. Så er det alltids mulig å lage et nytt treff som inneholder portrettfotografering etterpå Lenke til kommentar
Carny Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Glad jeg har bil så jeg slipper å krangle til meg plass Joda...det kommer jo alltids en ny aktivitet, men jeg vurderer å slenge meg på. Dog antar jeg at det fort kan bli en fest eller flere i løpet av den helgen. Jeg og flere jeg kjenner fyller år fra 4. til 6. sept Kan ikke kjøre opp i bakrus, eller for den saks skyld melde meg inn i en konkuranse samtidig som jeg stinker alkohol Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg sitter ihvertfall ikke på med folk som har drukket de siste 3ukene(mente dagene) Men vis du har bil tilgang. Så er det jo bare å bestemme seg kvelden før. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg pleier ikke kjøre før etter jeg har spist middag hvis jeg har vært ute dagen før. Tviler på at jeg blir med, men det kommer vel mest ann på fredagen Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Kan du ikke sitte på med meg da? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Kan du ikke sitte på med meg da? Joda, det kan jeg. Tingen er...skjer det noe kjekkere på lørdagen blir jeg ikke med uansett. Skjer det kjekke på fredagen kan jeg heller stå over lørdagen, og da kjører jeg like greit opp selv. Hvor mange er det så langt (fra stavanger)? 3 som definitivt er med? 1 (meg) som muligens blir med Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg blir med en gang når det blir fotorunde rundt her i lokalregionen.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg er mest sansynlig med opp. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg blir med en gang når det blir fotorunde rundt her i lokalregionen.. Henger meg på den. Greit når ting foregår i nærmiljøet. Er det noe "aldersgrense" på å få være med på slikt? (er 16) Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Blir nok ikke noe noe knipsing i noen strippebule for min del, så jeg kan ikke tenke meg at det blir noe aldersgrense.. Endret 24. august 2008 av hojohansen Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Har ikke vært noen aldersgrense på tidligere treff... Lenke til kommentar
Sigmund_S Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Noen her inne som var på tur i Bjergstedparken igår? Så to stykker utenfor konserthallen i 6-7 tiden. Så ut som om ene av dere hadde fått noe rusk på pola(?) filteret? Forøvrig mange fine "spots" der nå med opplysingen av parken i forbindelse med Stavanger2008. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Tok bilder av fly inn for landing i går, stod ved flymuseumet, med min 105-450mm linse.. det var gøy! Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Tips: Stå i motsatt ende, så kommer du nærmere flyene som lander rett over hue på deg. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Tipper han mener ute ved stranden. Rett ved veien er det en molo du kan stå på. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Tipper han mener ute ved stranden. Rett ved veien er det en molo du kan stå på. OK.. Prøve det en annen gang! Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Jeg tenkte ikke på stranden men mer på Kleppevegen. Endret 30. august 2008 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Huff, Mr. Sanders... Jeg ser jeg har myyyye å lære.. Flott bilde! Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det er jo blitt satt opp plattform på ene siden på Sola, slik at man kommer "over" gjerdet. At gjerdet ikke kommer midt i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå