Gå til innhold

Fototreff i Stavanger #4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er med. Kanskje en tur til Hellas, og se på gamle ruiner fra grekerene? Nei ikke det? Okda. Da kan vi heller ta en tur i et studio å prøve på litt portretter og forskjellig? Med sn0dig og hille som lettkledde modeller.

Lenke til kommentar
Jeg er med. Kanskje en tur til Hellas, og se på gamle ruiner fra grekerene? Nei ikke det? Okda. Da kan vi heller ta en tur i et studio å prøve på litt portretter og forskjellig? Med sn0dig og hille som lettkledde modeller.

You'd like that, wouldn't you? Nei det skjer nok ikke ;)

(Merk: Kan bare snakke for meg selv :p )

Vi er to amatører som har fattet mer og mer interesse for fotografering.. Bor i Stavanger begge to!

Da må dere jo nesten bli med :)

Blir nok mer aktivitet i denne tråden etter hvert som ferien nærmer seg slutten, så får vi se da hva vi får til.

Lenke til kommentar

Etter ferien, ja.

Jeg kunne tenke meg å øvd på å ta bilde av personer. Portretter. Enten det er hel- eller halvfigur, head & shoulder eller bare head shots.

Jeg står glatt modell og poserer slik fotografen ønsker så lenge han/hun vil gjøre det samme for meg.

Lenke til kommentar
Etter ferien, ja.

Jeg kunne tenke meg å øvd på å ta bilde av personer. Portretter. Enten det er hel- eller halvfigur, head & shoulder eller bare head shots.

Jeg står glatt modell og poserer slik fotografen ønsker så lenge han/hun vil gjøre det samme for meg.

Hadde vært greit med et studio og portrettfotografering ja. Må bare få det i gang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...