sn0dig Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Etter dårlig oppmøte på #3 må vi nesten begynne å planlegge treff nr 4. Foreslår at vi venter til ferien er slutt og tar det en helg, noen forslag til hva vi kan gjøre? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg er med. Kanskje en tur til Hellas, og se på gamle ruiner fra grekerene? Nei ikke det? Okda. Da kan vi heller ta en tur i et studio å prøve på litt portretter og forskjellig? Med sn0dig og hille som lettkledde modeller. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Vi er to amatører som har fattet mer og mer interesse for fotografering.. Bor i Stavanger begge to! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Jeg er med. Kanskje en tur til Hellas, og se på gamle ruiner fra grekerene? Nei ikke det? Okda. Da kan vi heller ta en tur i et studio å prøve på litt portretter og forskjellig? Med sn0dig og hille som lettkledde modeller. You'd like that, wouldn't you? Nei det skjer nok ikke (Merk: Kan bare snakke for meg selv ) Vi er to amatører som har fattet mer og mer interesse for fotografering.. Bor i Stavanger begge to! Da må dere jo nesten bli med Blir nok mer aktivitet i denne tråden etter hvert som ferien nærmer seg slutten, så får vi se da hva vi får til. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Vis sn0dig og hille nekter så kan vi jo få skaffet noen andre modeller, eller ta turen til månafossen, gloppedalsura eller andre kjente naturopplevelser i Rogaland Lenke til kommentar
Carny Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Når blir neste? Og evt. hva blir planen? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Etter ferien, ja. Jeg kunne tenke meg å øvd på å ta bilde av personer. Portretter. Enten det er hel- eller halvfigur, head & shoulder eller bare head shots. Jeg står glatt modell og poserer slik fotografen ønsker så lenge han/hun vil gjøre det samme for meg. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Etter ferien, ja.Jeg kunne tenke meg å øvd på å ta bilde av personer. Portretter. Enten det er hel- eller halvfigur, head & shoulder eller bare head shots. Jeg står glatt modell og poserer slik fotografen ønsker så lenge han/hun vil gjøre det samme for meg. Hadde vært greit med et studio og portrettfotografering ja. Må bare få det i gang Lenke til kommentar
Carny Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Så lenge det ikke regner spiller det ingen rolle om det er studio for min del. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Gi beskjed.. kunne vært gøy dette.. Jeg har MYE å lære! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 snodig? pallesen? hille? anders? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 snodig?pallesen? hille? anders? Er det de som er med eller ville du ha oppmerksomhet fra dem? Venter i spenning jeg i alle fall, iom at det virker som sn0dig er den som har organisert dette til nå. I'm in! Lenke til kommentar
kimare Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hva med en dagstur til Haugesund 7.september https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=996970 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hva med en dagstur til Haugesund 7.september https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=996970 Det kan diskuteres. Men da må flere melde sin interesse. Og vi må skaffe transport opp(de under 18) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Jeg blir gjerne med på det, men har ikke bil. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg stiller jeg. Blir å ha med meg en kamerat også. Så da blir det 3 seter ledige hos meg vertfall.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Jeg stiller jeg. Blir å ha med meg en kamerat også. Så da blir det 3 seter ledige hos meg vertfall.. 2* Jeg har vel fast okkupert sete hos deg Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 2 ledige seter ja. sn0dig har shotgun. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 2 ledige seter ja. sn0dig har shotgun. I just can't help myself Lenke til kommentar
Carny Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Nja...var ikke helt dette jeg hadde i tankene, men får se det ann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå