Jokko88 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Vil gjerne ha en Scythe Ninja vifte til min kommende prosessor E8500 på hovedkortet Asus P5E. Vet ikke hva som er forskjellen på Scythe Ninja 2 og Scythe Ninja Plus, er de tilnærmet like? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Vil gjerne ha en Scythe Ninja vifte til min kommende prosessor E8500 på hovedkortet Asus P5E.Vet ikke hva som er forskjellen på Scythe Ninja 2 og Scythe Ninja Plus, er de tilnærmet like? Link? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Scythe Ninja Plus Scythe Ninja 2 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Har du kjøpt kjøler? Grunnen til at jeg spør er at jeg kanskje skal få Scythe Ninja Plus. Har Core 2 Duo E8400 og Asus P5E. Men jeg lurer på om det er plass til Scythe Ninja Plus mellom kjøleribbene på Asus P5E Endret 6. august 2008 av JFM Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Jeg kjøpte Big Typhoon VX, fant ingen som hadde Scythe viftene på lager. Og ifølge en annen tråd her på forumet så passer Big Typhoon på P5E. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå