Gå til innhold

Hvor møter man interessante mennesker i Østfold?

Dark Fire

Anbefalte innlegg

Jeg bor i Moss og er lei av konformisme.

Er 17 år gammel, og har vært mye asosial de to siste årene, noe som har ført til mangel på nettverk.

Jeg fant en så kalt "Moss Sjakklubb", men er ingen sjakkspiller, og ikke særlig interessert.

Spillet i seg selv er helt greit, jeg slår de fleste jevnaldrere og, men jeg tenker aldri lengre enn 3-4 trekk og er mere interessert i filosofi, når det kommer til alternative måter å leve livet på, universet, sorte hull, alt mulig innenfor den sjangeren..

Har vært på besøk i Oslo for eksempel, men ikke bare er det dyrt (har ikke jobb osv), men energi til å dra til Oslo hele tiden.

Hadde vært mye lettere å hatt i det minste noen få filosofiske 'venner' i nærheten.

Where do I go ;p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gatebil? Masse harry folk som kun tenker på bil, sex og øl. Vi møtte en gjeng med skikkelig interessante folk der: en som gikk rundt og brølte noe uforståelig, med en en slik "familiepakke" med grillpølser (tenk fire 10-pakninger som henger sammen) hengende over hodet, en som gikk og spiste på en svidd vedkubbe og en som prøvde å spise en minigrill (!).

Lenke til kommentar
Gatebil? Masse harry folk som kun tenker på bil, sex og øl. Vi møtte en gjeng med skikkelig interessante folk der: en som gikk rundt og brølte noe uforståelig, med en en slik "familiepakke" med grillpølser (tenk fire 10-pakninger som henger sammen) hengende over hodet, en som gikk og spiste på en svidd vedkubbe og en som prøvde å spise en minigrill (!).

Du tenker nok ikke på Våler utenfor Moss i Østfold. Våler i Østfold er jorder, gårder og kuer

Lenke til kommentar

Du tenker nok ikke på Våler utenfor Moss i Østfold. Våler i Østfold er jorder, gårder og kuer

Rakkestad, Rudskogen Motorsenter ... men det er jo Gatebil på Vålerbanen òg.

Lenke til kommentar

Hahahaha :D <3

Lenke til kommentar
Nå er det vel faktisk kortere vei til Oslo enn til en del andre steder i Østfold fra Moss? Det er det i hvertfall fra Indre Østfold...
Askim, Spydeberg, Mysen, Knapstad, Tomter og Ringvoll er ikke mye å skryte av uansett.

Jeg er selv fra Knapstad, og jeg elsker det ikke.

Lenke til kommentar
Jeg er selv fra Knapstad, og jeg elsker det ikke.

Uansett vil jeg tro det er større sjanse for å møte folk som har samme interesser som trådstarter i Moss eller Nedre Glomma-regionen enn i Indre Østfold, der det tross alt bor mange flere folk...

Og til det siste du sa: mine kjenskaper til Moss begrenser seg til lukta, ferga, svømmeklubben og fotballklubben, så jeg er neppe den helt store hjelpen.

Endret av Brutii
Lenke til kommentar

Jeg bor rett utenfor Moss og er i Moss ofte, og det er kjedelig. Skjønner at du kjeder deg i Moss. Håper jeg kan flytte til en storby om noen år når jeg er eldre. Si meg, hva slags miljø er du i? Går du på VGS? Skal du studere om noen år? Når du skal studere åpner muligheten seg for å finne folk du har samme interesser med. I hvert fall om du studerer det du interesserer deg for. Jeg kan med sikkerhet si at blant Moss sine 28k innbyggere har noen med like interesser for deg, men det er vanskelig å finne dem. Kanskje noen på forumet deler dine interesser og bor i nærheten av Moss?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...