Gå til innhold

Router godtar ikke stasjonær pc'en (obs)

Anbefalte innlegg

jeg hadde tidligere problem med en ny router så vi koblet tilbake den gamle, men problemmet nå er at den stasjonære pc'en ikke finner nettet, og dette gjør at ikke den stasjonære pc'en funker ... det er veldig viktig at jeg for ordentlige svar, må også ha et godt svar innen i kveld...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke sikker på om det er rette måten å spørre på her. Har du noe mer info? Stasjonær PC som ikke får nett er litt tynt liksom?! Er den koblet opp med kabel eller trådløst? Hva slags router snakker vi om? Før hadde jeg vondt i armen men nå har jeg vondt i foten, trenger seriøse svar i kveld? ;)

Lenke til kommentar

(edt probemmet)

nei, problemmet er at bare ved at jeg byttet til en nyere ruter, så funker ikke den stasjonære som var koblet til den gamle ruteren, heller... altså når jeg skulle bytte tilbake til den gamle ruteren så bryyter nette seg helt likt som den nye ruteren, mens denne pc'en somjeg brukere nå (min) og den hovestasjonære pc'en i huset som er faren min sin, funker ikke...

Lenke til kommentar

Så faren din sin hovedmaskin, og din som du bruker nå, virker ikke med hverken den nye eller gamle routeren, og det gjør ikke den stasjonære som var koblet til den gamle routeren også på den gamle etter at du tok bort den nye?

Beklager, er fremdeles forvirret jeg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...