Gå til innhold

3 spill til 3 forskjellige sjangrer.

Josso

Anbefalte innlegg

Hey folkens! Da er det på tide og skaffe seg noen nye spill til Xbox 360'en som har stått nedstøva alt for lenge!

Jeg tenkte jeg skulle bestille meg 3 spill, i forskjellige sjangrer, og trenger derfor hjelp!

1. Horror (ikke condemned, men gjerne like skummelt)

2. Rpg (ikke Mass Effect)

3. Action (gjerne med flerspillermodus)

Takker for alle svar! :)

Endret av brutality
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey folkens! Da er det på tide og skaffe seg noen nye spill til Xbox 360'en som har stått nedstøva alt for lenge!

Jeg tenkte jeg skulle bestille meg 3 spill, i forskjellige sjangrer, og trenger derfor hjelp!

1. Horror (ikke condemned, men gjerne like skummelt)

2. Rpg (ikke Mass Effect)

3. Action (gjerne med flerspillermodus)

Takker for alle svar! :)

1. Alone in the dark (middelsgod spill)

2. Oblivion

3. Call of duty 4

Lenke til kommentar

Takk for alle svar!

Jeg glømte og nevne at CoD 4 er utelukket, egentlig Oblivion også, da jeg spiller de to ganske mye på data.

Har liksom ikke helt tørt og prøve meg på Alone in the Dark, på grunn av all den blanda kritikken. Men kanskje det er verdt et forsøk?

Viss jeg bestiller spilla på play.com får jeg alle i Pal? og er det fare for at det forsvinner i tollen?

Lenke til kommentar

Mass Effect og Lost Odyssey er de to beste rollespilla på 360 mener jeg. Ergo du burde skaffe deg Lost Odyssey.

Når det gjelder flerspiller er Halo 3 bra, og Bad Company, men har på følelsen at det ikke vil være så veldig mange Bad Company-spillere på nett om et par måneder, men vi får se.

Lenke til kommentar
Viss jeg bestiller spilla på play.com får jeg alle i Pal? og er det fare for at det forsvinner i tollen?

Er vel liten far for at det "forsvinner" i tollen. At det blir toll og moms på det om det koster over 200 kr er det en STOR sjans for. Men om spillet bare ikke kommer frem til deg er det bare å si ifra til play.com etter 14 dager, så sender de en gang til. Det gjorde jeg med en film jeg bestilt. Ett par dager etter at jeg fikk den ny filmen de hadde sendt, kom den jeg hadde bestillt først. Hadde visst hatt seg en rundtur i england før den tok veien til norge :p

Lenke til kommentar

Horror: FEAR. Bra FPS, ikke veldig skummelt. Oppfølgeren, Project Origin kommer også i høst.

Action: Gears of War, kommende Gears of War 2, Battlefield: Bad Company

Anbefaler også Burnout Paradise og Rock Band (Selv om det ikke er i sjangerene du nevnte)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...