Fotoentusiasten Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hei, har et spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg med. I by 1 har en bedrift en server. Dem kobler seg på nett med ISDN router. I by 2 hvor bedriften har en underavdelig har dem en pc som er koblet til serveren i by 1 også med en ISDN router. Dem har et felles program og pc´n i by 2 kobler seg opp i mot serveren med en annen ISDN router. Men oppgaven min er å få internett og mail tilgang på pc i by 2 da dette ikke finnes i dag. Kan jeg gjøre dette via ISDN routeren og i såfall hva må jeg sette opp? Spør gjerne om det er noe jeg ikke fikk forklart godt nok! Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Teoretisk sett må da router i by to ringe opp router i by 1 og be om en linje. Om det er praktisk mulig hvet jeg ikke, men det hadde vært vesentlig mye enklere hvis by1 hadde vært konstant på nett. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Ja det mener jeg også. Jobber med å få dem til å legge inn bredbånd. Gjorde et forsøk på en maskin i dag, men den maskinen var veldig gammel og egnet seg ikke for dette. Så der må det til en ny PC. Skal se på en maskin i by 3 løpet av uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå