Jan Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 http://movies.yahoo.com/photos/collections...e-movies#photo1 Mulig spoiler i tekst. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Nå har Hollywood (heldigvis) sjeldent som mål i å lage mest mulig realistiske filmer. Dog tar de nok litt for mye av en gang iblant (Day After Tomorrow, Indiana Jones 4 osv). Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Vell. De er hvertfall underholdene. De skulle ha inkludert alle de fysiske feilene sine i rulleteksten. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ah, fikk lyst til å se The Core igjen. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 ..når jeg skal se en god film så ser jeg etter underholdning og ikke realisme..isåfall kunne å jeg sett på dagsrevyen nei her går det i ironman, batman, xmen..etc. action, spenning og urealisme som det blir underholdning av Lenke til kommentar
Choloz Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Indiana Jones Kjøleskapet i Indiana Jones må da være mér effektivt enn "Duck and Cover" ? Endret 28. juli 2008 av Choloz Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) greit nok at det er feil, men det vet de fleste når de ser filmen. det glir forbi fordi det er film. vi aksepterer at biler går i lufta når men skyter bensintanken, selv om det er umulig. vi vet at det er oppspinn, men det betyr ikke at det ikke kan være kult/morsomt. en film jeg definnitivt syntes skulle vert der er "snakes on a plane". har dere sett den blå, giftige kvelerslangen, med krokkodille tenner? det er vell den filmen jkeg har ledd mest av pga. vitenskaplige feil. Kjøleskapet i Indiana Jones må da være mér effektivt enn "Duck and Cover" ? De vekker til live en alien som var ni(?) og har vert død i flere hundre år, men dette er kan ikke skje i samme film? edit: jeg skal inrømme at jeg lo litt da han gjorde det med kjøleskapet men kan også ta med hvordan han åpnet døren fra innsiden. vist det var fordi låsen ble knust så skulle kjølekapet, døren og indy, lagt på 3 ulike steder. alle totalvrak. Endret 28. juli 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor De vekker til live en alien som var ni(?) og har vert død i flere hundre år, men dette er kan ikke skje i samme film? SPOILER (Indiana Jones) Endret 28. juli 2008 av athorb Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Fint å si hvilken film det er spoiler fra, hadde uansett ikke tenk til å se Indiana Jones. ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå