Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Frakte airconditon fra Skien til Hjelmeland (Stavanger)

care1337

Anbefalte innlegg

Yeh... før du rekker å si posten.no, hør:

Jeg har fått en kanondeal på en aircondition på 4500W, problemet er at denne er i Skien, og jeg bor utenfor Stavanger. Denne godsaken veier rundt 40 kg, og ligger derfor over posten sin vektbegrensning.

Jeg vil selvfølgelig ha denne saken så fort som mulig, siden temperaturen er mellom 30 og 33 grader inne i "drivhuset" mitt. Baaah.

Spørsmålet er hvordan jeg får denne transportert fra Skien til meg, Stavanger (man kommer direkte til Fister hvis man kjører over Haukeli fra Skien) er ca 45 mil totalt.

Dessverre har jeg ikke bil selv, hvis ikke hadde jeg kjørt i dag. :-/

vcx9hi.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yeh... før du rekker å si posten.no, hør:

Jeg har fått en kanondeal på en aircondition på 4500W, problemet er at denne er i Skien, og jeg bor utenfor Stavanger. Denne godsaken veier rundt 40 kg, og ligger derfor over posten sin vektbegrensning.

Jeg vil selvfølgelig ha denne saken så fort som mulig, siden temperaturen er mellom 30 og 33 grader inne i "drivhuset" mitt. Baaah.

Spørsmålet er hvordan jeg får denne transportert fra Skien til meg, Stavanger (man kommer direkte til Fister hvis man kjører over Haukeli fra Skien) er ca 45 mil totalt.

Dessverre har jeg ikke bil selv, hvis ikke hadde jeg kjørt i dag. :-/

vcx9hi.jpg

Du kan jo høre med f.eks:

Tollpost globe

DHL

Shenker AS

Box delivery

eller andre firma som frakter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...