care1337 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Yeh... før du rekker å si posten.no, hør: Jeg har fått en kanondeal på en aircondition på 4500W, problemet er at denne er i Skien, og jeg bor utenfor Stavanger. Denne godsaken veier rundt 40 kg, og ligger derfor over posten sin vektbegrensning. Jeg vil selvfølgelig ha denne saken så fort som mulig, siden temperaturen er mellom 30 og 33 grader inne i "drivhuset" mitt. Baaah. Spørsmålet er hvordan jeg får denne transportert fra Skien til meg, Stavanger (man kommer direkte til Fister hvis man kjører over Haukeli fra Skien) er ca 45 mil totalt. Dessverre har jeg ikke bil selv, hvis ikke hadde jeg kjørt i dag. :-/ Lenke til kommentar
kterjesen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Yeh... før du rekker å si posten.no, hør: Jeg har fått en kanondeal på en aircondition på 4500W, problemet er at denne er i Skien, og jeg bor utenfor Stavanger. Denne godsaken veier rundt 40 kg, og ligger derfor over posten sin vektbegrensning. Jeg vil selvfølgelig ha denne saken så fort som mulig, siden temperaturen er mellom 30 og 33 grader inne i "drivhuset" mitt. Baaah. Spørsmålet er hvordan jeg får denne transportert fra Skien til meg, Stavanger (man kommer direkte til Fister hvis man kjører over Haukeli fra Skien) er ca 45 mil totalt. Dessverre har jeg ikke bil selv, hvis ikke hadde jeg kjørt i dag. :-/ Du kan jo høre med f.eks: Tollpost globe DHL Shenker AS Box delivery eller andre firma som frakter Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ja, du må nesten høre med et ekspedisjonsfirma om dette, eventuelt mindre "hobbysjåfører" som kjører rundt om for en billig penge. Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 sjekka med UPS, og dem skulle ha 1070 kroner for jobben. Dette er det beste jeg har funnet nå. Da henter dem hvitevaren og leverer på døra mi. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Kan du ikke bare låne en varebil, eller bil med henger? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Schenker pleier ofte å være rimeligst på transport av varer på den størrelsen. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hør med mange forskjellige transportselskap, de varierer ofte veldig mye i pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå