Zetheus Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Har begynnt å lete etter gode klassikere som jeg spillte gjennom for mange, mange år siden, og selvfølelig er da en del av de ganske vanskelig å finne tak i. Chrono cross fikk jeg låne av en kamerat, men desverre har han ikke det lenger. Noen som vet om en måte å skaffe dette på? Jeg vet at det skal være mulig å skaffe NTSC-utgaver av spillet, men jeg vil helst unngå det, da min PS2 kun kjører PAL-versjoner. Anyone...? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Chrono Cross ble desverre aldri utgitt i europa, så eneste utvei blir import av en NTSC versjon. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 PS2 er da sonefri? min er det isåfall, er sikkert bare din TV som ikke kjører NTSC, eller klarer den ikke kjøre spillene i det HELE tatt? Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Ser ikke ut til å være svære frakten på å importere det (20$ + 8$). Men PS2 er da ikke sonefri? Ikke spm jeg har hørt i alle fall? Har model-k utgaven av PS2. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 ps2 er ikke sonefri nei, med mindre du har moddet den, eller du benytter en eller annen form for hack/bootdisk Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Regner med at videre diskusjon av modding vil bryte med retningslinjene, men takk for hjelpen i alle fall, aner hvilken vei jeg må gå for å kunne spille enkelte klassikere. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jepp.. desverre er det slik nå. Square-enix har jo 8 titler eller noe sånt på vei til å sleppes igjen på PSN i japan. Så for min del lever det et håp om at de slipper det på psn i Usa og eventuelt også europa etterhvert. Det hadde i hvertfall vært supert. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Emulator er vel lov å ha om du har maskinen den er basert på, akkurat som med spill og kopier? Råder deg til å se på ePSXe, en PS1-emulator som håndterer både PAL og NTSC. Fungerer konge og mener den tar absolutt alle spill. Ser også ut til at de endelig har fått til versjon 1.7. Vet at 1.5.2 (den jeg bruker siden FFIX krasjet i 1.6.0 i løpet av spillet fordi den ikke taklet realtime-figurer på FMV) tar CC, men 1.7 og 1.6 tar den nok også. Etter det er det bare å pløye eBay...eller...den-metode-hvis-ikke-må-nevnes... Endret 29. juli 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Regner med at videre diskusjon av modding vil bryte med retningslinjene, men takk for hjelpen i alle fall, aner hvilken vei jeg må gå for å kunne spille enkelte klassikere. Det er vel ikke ulovlig å diskutere modding i seg selv så vidt jeg har skjønt, men å diskutere piratkopiering av spill i forbindelse med modding er ulovlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå