Jext Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Heisann Gamer.no PS3 folk! Når jeg skrur på Playstation 3'en min og skal spille noe, blir følelsen av Community borte når jeg ser at de 2 kompisene jeg har på friendslista ikke er online. For features som Trophies, samspilling i spill med andre folk fra forumet, kunne se hva andre spiller for noe og for tips om spillkjøp hadde det vært gøy å ha noen flere på listen min. Vi går en fin tid i møte på spillfronten, med masse nye spill å spille i det kommende månedene. Da er det artig å kunne ordne seg noen bekjentskaper som er Norske gamere. Det er vel sikkert andre som ikke har så mange kompiser med PS3 som har litt av den samme følelsen som meg. Synes du dette høres interessant ut så legg gjerne til meg til listen din! Legg igjen et svar med hvilke spill du spiller, hvilke spill du kommer til å skaffe deg etc, så kan andre deretter legge deg til igjen om de ønsker. Nicket mitt på PSN er Jext84. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Du må gjerne adde meg. Kommer nok ikke til å spille noe særlig online før LittleBigPlanet men... PSN ID finner du i signaturen min. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 PSN ID: Janerikn Legg meg til folkens!! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 PSN ID: Zealow bare å legge meg til Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Kan godt adde meg og, men jeg gamer for d meste bare Hot Shots Golf for tiden da Lenke til kommentar
Jext Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Lagt dere til alle sammen. Keep em coming! Endret 28. juli 2008 av Jext Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Legg til meg og da! Står i signaturen. Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Nick: Thorvaldo Man vi bør finne en måte å "merke" gamer.no spillerene da... Feks skrive Gamer.no i comment feltet? Har en del "friends" men husker ikke lenger hvilke spill eller hvilken sammneheng vi spilte sammen Hadde vært kult med en hel gjeng som jeg "visste" hvem var T out Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Kan legge til både meg og min broder Meg: mumsen86 Min bror: The_gellycrock Bare å legge til folkens Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Xboxen min tok kvelden i full Rrod stil for 10 min sia, so eg blir nok på ps3 framover.. PSN: Krosjef Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Kan godt legge til meg også, PSN: Skamturbo Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Vi går en fin tid i møte på spillfronten, med masse nye spill å spille i det kommende månedene. Da er det artig å kunne ordne seg noen bekjentskaper som er Norske gamere. Det er vel sikkert andre som ikke har så mange kompiser med PS3 som har litt av den samme følelsen som meg. Helt enig. ID står i signaturen Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 PSN ID: Flekken Ikke nøl med å adde meg også! Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Add meg mer enn gjerne.. PSN ID: BareChrissj Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Bare å adde meg folkens. Online går de mest i Warhawk og GTAIV. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ingen får legge til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå