Juden Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 I denne tråden kan dere poste deres favoritt backing vocals og begrunne hvorfor de er deres favoritt. Jeg liker backing vocals av Frusciante på albumene By the way og Stadium Arcadium. Sangene blir mye mer bedre og stemmen til Frusciante passer mye bedre til å backe enn å lead synge. Lenke til kommentar
Haense Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 I denne tråden kan dere poste deres favoritt backing vocals og begrunne hvorfor de er deres favoritt. Jeg liker backing vocals av Frusciante på albumene By the way og Stadium Arcadium. Sangene blir mye mer bedre og stemmen til Frusciante passer mye bedre til å backe enn å lead synge. Jeg synes Anna Maria LaSpina sin stemme fungerer veldig godt live når hun backer Darren Hayes på scenen. På hans siste DVD The Time Machine Tour så er hun med og det gjør det om mulig enda råere! Genial DVD forøvrig, som ligger på FØRSTE plass på de engelske musikk DVD-listene. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 System of a Down med Serj Tankian og Daron Malakian om hverandre. De er bare spesielle. Man hører det spesielt bra på sangen Dreaming, fra Mezmerize. Lenke til kommentar
Demon_Cleaner Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jerry Cantrell, gitarist i Alice In Chains! Elsker de nydelige harmoniene mellom han og avdøde vokalist Layne Staley! Spesielt på Dirt albumet!! Er nesten så jeg begynner å gråte hver gang jeg hører Down In A Hole... R.I.P. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Chris Fehn som backer Corey Taylor Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Dave Hunt fra Anaal Nathrakh sin operavokal er herlig. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 På sangen I don't Like the Drugs, But the Drugs like me av Marilyn Manson er det et gospelkor med sørstatslyd som lager utrolig fet lyd. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg syns det er litt fett med backingvocalsene i Anthrax. Og selføvlgelig Den lyse stemmen i Piss up a Rope! Sinnsykt morsom! :!: Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Jason Newsted gjorde en fantastisk jobb i Metallica når det gjaldt dette! Live riktignok Endret 21. august 2008 av Arsenal89 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Dave Hunt fra Anaal Nathrakh sin operavokal er herlig. Hvorhen? Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 James Mercer er herlig å høre som backing på de sangene fra den siste plata til Modest Mouse! Lenke til kommentar
2ore Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 backingvokalen fra Emperor - With Strength I Burn er veldig bra Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 shagrath i den sangen han hjelper kamelot.... og back volkalen til dimmu Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 shagrath i den sangen han hjelper kamelot.... og back volkalen til dimmu Må ærlig si at Shargrath er dårlig kamelot og Silenoz har sinnsyk pipestemme Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Dave Hunt fra Anaal Nathrakh sin operavokal er herlig. Hvorhen? Mange låter. Final Absolution f.eks. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Franz Ferdinand - Sound And Vision David Bowie cover med vokal-backing fra Girls Aloud Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 I Anaal Nathrakh, altså? Stilig. Har dessverre bare The Codex Necro, jeg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 I Anaal Nathrakh, altså? Stilig. Har dessverre bare The Codex Necro, jeg. Det er vel en låt i Codex Necro som også har clean hvis jeg ikke husker veldig feil. Du bør høre de andre utgivelsene og forresten. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Glint sa vel lite pent om Hell is empty, men Total Fucking Necro og Eschaton får jeg vel skaaffe meg på et tidspunkt. Det var dette med økonomi. Yarr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå