fysj Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg har rotet bort CD'n som fulgte med mitt ASUS P5B etter sist innstallasjon, og nå trenger jeg driver for USB på kortet. På sidene til ASUS får jeg ingen treff uansett hva jeg søker på, bare beskjed om at noe uforklarlig har skjedd og vennligst velg vilken verdensdel du befinner deg i. Hvis jeg Googler etter driver får jeg mange treff, men jeg må entel betale for å laste ned eller registrere meg på siden. ingen av alternativene er aktuelle, egentlig. Er det noen som har noen tips til hvor jeg kan finne driveren jeg trenger? All hjelp mottas med stor takknemlighet! Lenke til kommentar
Suspect Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg har driveren vett =) Skal bare på lagt den opp på serveren min også skriver jeg her igjen. Slik at du får lastet de ned =) Lenke til kommentar
Suspect Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ved 2 tiden i natt er det lastet opp på http://www.laadore.net/Drivers.zip Og vil helst ikke la den bli liggende der så lenge. Så send meg en PM når du har fått lastet den ned =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå