Oly Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Det er badesesong, og folk strømmer til på de lokale badestrendene. Her samles både unge og gamle, gjerne påkledd med badeutstyr, deriblant badebukse, badedrakt osv. Men så kommer det som etter min mening er litt på kanten, middelaldrende mannfolk med små badetruser. Hva mener dere om det å gå med badetruser på stranden, er dette helt greit eller upassende? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg ser ingen grunn til at det er upassende. Total nakenhet derimot, reagerer jeg på. Til og med når det kommer til barn. Gudene vet det er nok av mennesker som liker småbarn ute å går. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg er ingen fan av badetruse på menn. Det blir rett og slett litt for...lite. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Badetruse er NO GO uansett om mennene er unge eller gamle. Shorts er pent. På stranda i Tyrkia så jeg mann med TANGAtruse. Æsj! Lenke til kommentar
najki Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Helt enig med L_C, badetruse er no-go. Samme gjelder med svinkort shorts. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Svinkort OG trang shorts er iallefall nasty. Surt for dere gutta, for det er ikke så veldig pent med hvitt skille som går fra under navlen til nedpå knærne heller Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Man kan jo sole seg naken Lenke til kommentar
mathiaslu Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Greitt med badetruse så lenge det er på Kjetil og Kjartan Show, men ikke ellers Edit: eller Borat Endret 29. juli 2008 av mathiaslu Lenke til kommentar
lillesky Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Badetruse skulle vært forbud! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Hva er værst av disse? 1. Hvite lår pga shorts? 2. "Mannetruse" på stranda. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Elsker gamle menn i små badetruser, får alltid en knallstart på dagen når jeg ser dem. De er jo så søte der de går. Endret 29. juli 2008 av QBab Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Mmm, det minner meg om badene i Ungarn. Masse svette, gamle griser i bittesmå truser som sprader rundt med ølvom og kikker på jenter. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg synes heller ikke stort om menn i badetruse, mye pga utformingen til utstyret i mange tilfeller er å se, enten du vil eller ei. I noen tilfeller lurer jeg nesten på om det er en uskreven lov at menn over 40 skal vandre rundt i badetruser på strendene :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå