Fersken Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Jeg har fått til å sette et eller annet i BIOS som gjør at mitt diskdrev 3,5" blir oppfattet som et 5,25". Jeg får ikke til å sette dette tilbake... Pc'n er 1 år gammel. Er det noen som kan hjelpe her? Lenke til kommentar
betus Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Når du kommer inn i BIOS skal du under menyen STANDARD CMOS SETUP finne floppy disken din DRIVE A EKS. 1,44M 3,5" Drive B None (hvis du ikke har flere ) Bruk piltastene for å markere DRIVE A Ved hjelp av Pu/Pd tastene skal du kunne forandre verdiene til rett type Floppy, når det er gjort trykk F10 for å save. Hvis ikke dette går, kan du laste inn orginal settingene i BIOS ved hjelp av F-tastene eller å kortslutte en jumper på hovedkortet, men du må sjekke i manualen for hovedkortet for å gjøre dette riktig. Har du forandret mye i BIOS, bør du skrive opp forandringen du har gjort, slik at du får satt BIOS riktig i henhold til din bruk (hvis du må laste inn de orginale settingene). Lenke til kommentar
Fersken Skrevet 18. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2002 Mange takk for svaret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå