Azzido Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Dette bildet ga meg ikke stort, men tror om du hadde fått mere lys i bildet så hadde det hjulpet masse. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Dette ble ganske kult! Eneste som forstyrrer for min del er den tydelige streken til fly-skyen i bakgrunnen. Mulig du kunne justert det litt i PS, litt mer kontrast og muligens litt lysere. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Tja, det lider vel litt av å være midtstillt, på alle måter. Ville nok også konsentrert meg mer om selve portrettet og mindre om fjorden. Hvor er bildet tatt fra forresten? (bor i Narvik, så bare lurte:)) Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Forstår ikke bildet, men syns klærne og joggeskoene ødelegger for noe jeg ikke helt vet hva er. Er det ikke vann og land som er bakgrunn her? Skjønner ikke kommentaren om skyen. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Forstår ikke bildet, men syns klærne og joggeskoene ødelegger for noe jeg ikke helt vet hva er. Er det ikke vann og land som er bakgrunn her? Skjønner ikke kommentaren om skyen. hehe, jo...jeg satt på en annen laptop (med litt lyssvak skjerm), og var overbevist om at det var skyer bak henne. Uffda..jo, men da forandrer bildet seg egentlig ganske mye. Så annerledes ut for meg da jeg trodde hun stod på en fjelltopp med skyene i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå