HKRoed Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hei! Jeg bruker scriptet Autoindex på hjemmesiden min. Her er det en funksjon der jeg kan laste ned alt innhold i en mappe, hvor innholdet blir automatisk komprimert til en .tar fil. Problemet er at hvis innholdet overstiger 30MB, så blir det ikke lastet ned. .tar-filen viser riktig størrelse, men når jeg pakker ut, så er aldri filene på mer en 30MB tilsammen. Er dette en innstilling i php.ini som gjør at det tryner, eller er det selve scriptet?? Har spurt i forumet til Autoindex, men ikke fått noe svar... Lenke til kommentar
Suspect Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Aldri hørt om Autoindex, men etter det jeg vet, ville jeg tro at det ligger i en config fil i Autindex. Kanskje en variabel $MaxDownloadSize elns. Ville ihvertfall sett på det =) Lenke til kommentar
Per Kristian Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det kan også hende at scriptet ditt time-outer. Sjekk max_execution_time i php.ini. Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 jeg ville gått frem ved å dele opp prosessen og sjekke alle ledd individuelt. identifiser de involverte funksjonene og test alle hver for seg. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Det kan også hende at scriptet ditt time-outer. Sjekk max_execution_time i php.ini. Denne verdien er 30. Hva nå enn det betyr.... Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 jeg mener det er snakk om 30 sekunder. forsøk å øk den til 180 eller noe (3 minutter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå