Gordion Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hei! Skal starte å studere data til neste år, trenger dermed en ny bærbar. Skal ærlig innrømme at jeg ikke har følgt spesielt mye med på bærbarfronten, så trenger derfor litt hjelp til dere for å finne ut hvilken bærbar jeg skal ha. Setter en øvre grense på 7000kroner, men kan strekke meg noen kroner hvis det er veldig lønnsomt. Har sett på Dell m1530, er det noen bærbare som er bedre til samme eller billigere pris? Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hei! Skal starte å studere data til neste år, trenger dermed en ny bærbar. Skal ærlig innrømme at jeg ikke har følgt spesielt mye med på bærbarfronten, så trenger derfor litt hjelp til dere for å finne ut hvilken bærbar jeg skal ha. Setter en øvre grense på 7000kroner, men kan strekke meg noen kroner hvis det er veldig lønnsomt. Har sett på Dell m1530, er det noen bærbare som er bedre til samme eller billigere pris? Dell m1530 sier du? Har du tittet på dell vostro? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Skal du studere på høgskole eller universitet har Uninett et par gode avtaler på Dell og HP-maskiner du bør legge merke til. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Det skal jeg, takker for tipset Edit: Dell gir selvfølgelig kun tilbud på de kjedelige foretningsbærbarene Endret 28. juli 2008 av Gordion Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Kan ikke si jeg ble imponert over de tilbudene som lå inn hos Dell igjennom UNINETT. Noen som vet hvordan jeg får tilgang til HPs-tilbud? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Tipper du må ta kontakt med en av kontaktpersonene her fra e-postadressen du får utdelt på studiestedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå