Gå til innhold

Fallout Tactics


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tactics er greit nok. Det kan ikke sammenlignes med Fallout 1 eller 2, men det er ganske kult.

Men det som gjorde F1&2 bra, var RPG-elementet, som dessverre ikke er tilstede i tactics. Jeg ville satsa på å skaffe meg fallout 2, hvis jeg var deg. Du kan jo så klart skaffe eneren også, men det spillet er ganske gammelt og det er mye scripting som er gjort veldig dårlig der. Er ikke sikker på om det finnes en patch. Men fallout2 er et av tidenes beste spill IMO

Lenke til kommentar

Fallout tyactic er bra.........:)

det kan innstillest til å vere likt 1 og 2 rn. der alle har antal bevegelser å utføre eller slikt at spillet går raskt alle kan springe samtidig...

Begge er veldig gode moduser..

 

Anbefaler det.........fin gragikk.........kult å samle objekter............mangen ulike våpen...........du bestemmer............ALT kan du bestemme...........

Lenke til kommentar

Tactics har større frihet.

 

Har du spillt vanlig fallout i det hele tatt? Hva i gaupeskogen får deg til å komme med en slik uttalelse? Fallout er jo kjempefritt, det går faktisk ann å være ond feks, i mange rpger er dette nesten bare teoretisk mulig, fordi det blir så få oppdrag, dessuten kan du jo komme deg gjennom mesteparten av spillet uten å slåss, tactics er jo bare slosse-delen av det enorme spillet fallout.

 

AtW

Lenke til kommentar

Tactics har større frihet.

 

Har du spillt vanlig fallout i det hele tatt? Hva i gaupeskogen får deg til å komme med en slik uttalelse? Fallout er jo kjempefritt, det går faktisk ann å være ond feks, i mange rpger er dette nesten bare teoretisk mulig, fordi det blir så få oppdrag, dessuten kan du jo komme deg gjennom mesteparten av spillet uten å slåss, tactics er jo bare slosse-delen av det enorme spillet fallout.

 

AtW

 

fallout2 er ikke så fritt at du kan velge å være ond... prøv å vær ond før du sier det går ann.

Lenke til kommentar

 

fallout2 er ikke så fritt at du kan velge å være ond... prøv å vær ond før du sier det går ann.

 

Jeg har prøvd, sikkert rundet fallout et dusin ganger, riktignok får man ikke fullt så mange ekperience-ponts på de missionene man får når man er ond, men det er ikke langt ifra. Har hatt gått ned med -2000 i karma, så jeg foreslår at du følger ditt eget råd, og du vil få mye moro.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
V[]bster"]Er det noen andre spill det kan sammenlignes med?

Kan til en viss grad sammenlignes med Commandos og lignende om du blander inn Charcter building...

 

Og før alle begynner å skrike seg ikke enlig så kan de prøve å finne noe bedre å sammenligne det med :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...