Co[]V[]bster Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg har ett spill som heter Fallout Tactics i hylla mi, det har ligget og støva i nesten ett år nå har ikke prøvd det.. Jeg lurte på: er det noe bra? har hørt mye snakk om spill som Fallout 2 i det siste så jeg lurte på om det er verdt å sette seg inn i? Takker for alle svar Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Tactics er greit nok. Det kan ikke sammenlignes med Fallout 1 eller 2, men det er ganske kult. Men det som gjorde F1&2 bra, var RPG-elementet, som dessverre ikke er tilstede i tactics. Jeg ville satsa på å skaffe meg fallout 2, hvis jeg var deg. Du kan jo så klart skaffe eneren også, men det spillet er ganske gammelt og det er mye scripting som er gjort veldig dårlig der. Er ikke sikker på om det finnes en patch. Men fallout2 er et av tidenes beste spill IMO Lenke til kommentar
amilo Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Fallout tyactic er bra......... det kan innstillest til å vere likt 1 og 2 rn. der alle har antal bevegelser å utføre eller slikt at spillet går raskt alle kan springe samtidig... Begge er veldig gode moduser.. Anbefaler det.........fin gragikk.........kult å samle objekter............mangen ulike våpen...........du bestemmer............ALT kan du bestemme........... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Fallout Tactics anbefales sterkt!! jeg likte det mye bedre enn Fallout 1&2(som jeg aldri gadd å fullføre må sies) Tactics har større frihet. Lenke til kommentar
zauron Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 tactics større frihet? hvilken verden er det du lever i da? I Fallout 2 hadde du den ultimate firhet. ble kjempeskuffa da jeg prøvde tactics Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Tactics har større frihet. Har du spillt vanlig fallout i det hele tatt? Hva i gaupeskogen får deg til å komme med en slik uttalelse? Fallout er jo kjempefritt, det går faktisk ann å være ond feks, i mange rpger er dette nesten bare teoretisk mulig, fordi det blir så få oppdrag, dessuten kan du jo komme deg gjennom mesteparten av spillet uten å slåss, tactics er jo bare slosse-delen av det enorme spillet fallout. AtW Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 tactics større frihet? hvilken verden er det du lever i da? I Fallout 2 hadde du den ultimate firhet. ble kjempeskuffa da jeg prøvde tactics Det jeg mente var at du ikke var så forbanna fastlåst i den strengt "turn-based" løsningen. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Er det noen andre spill det kan sammenlignes med? Lenke til kommentar
amilo Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Du bør runde fallout serien nå før den blir for gammel å spille ........ nå tenker jeg på grafikk og sånn..... Spillbarheten er helt fin... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Tactics har større frihet. Har du spillt vanlig fallout i det hele tatt? Hva i gaupeskogen får deg til å komme med en slik uttalelse? Fallout er jo kjempefritt, det går faktisk ann å være ond feks, i mange rpger er dette nesten bare teoretisk mulig, fordi det blir så få oppdrag, dessuten kan du jo komme deg gjennom mesteparten av spillet uten å slåss, tactics er jo bare slosse-delen av det enorme spillet fallout. AtW fallout2 er ikke så fritt at du kan velge å være ond... prøv å vær ond før du sier det går ann. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 fallout2 er ikke så fritt at du kan velge å være ond... prøv å vær ond før du sier det går ann. Jeg har prøvd, sikkert rundet fallout et dusin ganger, riktignok får man ikke fullt så mange ekperience-ponts på de missionene man får når man er ond, men det er ikke langt ifra. Har hatt gått ned med -2000 i karma, så jeg foreslår at du følger ditt eget råd, og du vil få mye moro. AtW Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 V[]bster"]Er det noen andre spill det kan sammenlignes med? Kan til en viss grad sammenlignes med Commandos og lignende om du blander inn Charcter building... Og før alle begynner å skrike seg ikke enlig så kan de prøve å finne noe bedre å sammenligne det med :wink: Lenke til kommentar
tåa Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hvorfor spør du om det er bra hvis du har det? Det er bare å installere det og finne det ut selv. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå