TheKims Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Da skulle jeg ha prøvd ut all verdens rus middler:) Kunne ha vært gøy det. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Da skulle jeg ha prøvd ut all verdens rus middler:)Kunne ha vært gøy det. Tror ikke det er så veldig moro med dødsangst i en LSD-trip. Lenke til kommentar
tasteleif Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Mitt siste ønske er at godhet i mennesket skal seiere, slik at penger som er roten til alt ondt mister sin verdi fullstendig og gjør at folk vender mer tilbake til naturen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg kunne dødd lykkelig om jeg fikk et hett kyss av idolet mitt. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg kunne dødd lykkelig om jeg fikk et hett kyss av idolet mitt. kurt nilsen? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg kunne dødd lykkelig om jeg fikk et hett kyss av idolet mitt. kurt nilsen? Den pingla der? Neppe. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg kunne dødd lykkelig om jeg fikk et hett kyss av idolet mitt. kurt nilsen? Den pingla der? Neppe. glenn lyse? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Er nåkk erlend brattland:) Litt OT (sorry) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvem sa du? Nei, min helt involverer seg med nåler, kroker og andre gøyale ting. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 En tidsmaskin og noen måneder til å leve. Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 En tidsmaskin og noen måneder til å leve. Oi så fjortiss! "Hva hadde du ønska om du fikk tre ønsker?" - "Tusen ønsker til!" Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Noen måneder ekstra til å utforske menneskets fremtid har lite med å være fjorten år å gjøre. Jeg kunne bevist evolusjonsteorien, avkreftet at Gud skapte verden og funnet ut om Jesus levde. Naturligvis hadde jeg trengt litt tid på meg. Hva fjortenåringer hadde gjort er uinteressant. Edit: Har du forresten noe konstruktivt å komme med istedenfor å slenge ut latterlige beskyldninger? Endret 3. august 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Noen måneder ekstra til å utforske menneskets fremtid har lite med å være fjorten år å gjøre. Jeg kunne bevist evolusjonsteorien, avkreftet at Gud skapte verden og funnet ut om Jesus levde. Naturligvis hadde jeg trengt litt tid på meg. Hva fjortenåringer hadde gjort er uinteressant. Edit: Har du forresten noe konstruktivt å komme med istedenfor å slenge ut latterlige beskyldninger? Å være fjortiss har lite eller ingenting med alder å gjøre, det er en tiltand Jeg har allerede kommet med mine meninger om saken, og mener at forutsetningen for selve tråden forutsetter en viss modenhet i forhold til hva du spør om. Som f.eks. at får du tre ønsker, har du tre ønsker, ikke tusen. Dersom det er en del av forutsetningen for spørsmålet at du har lite tid igjen, kan du ikke be om mer tid - det er flåsete. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det finnes bare dumme svar. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg har allerede kommet med mine meninger om saken, og mener at forutsetningen for selve tråden forutsetter en viss modenhet i forhold til hva du spør om. Hadde jeg fått beskjed om at døden var nær, tror jeg at jeg ville ønsket å tilbringe de siste dagene av livet mitt ved å gjøre noe ufattelig morro og utradisjonelt med jenta mi (om jeg hadde en) (...) Gjerne gjøre masse tullete sprell. For å gjøre masse tull og sprell med en innbilt kjæreste er veldig modent... Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Alltid skal noen krangle når jeg prøver å lage en koselig tråd. Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det er ikke godt å si. Jeg håper vel kanskje på at jeg ikke har noen ønsker, at jeg er klar til å ta i mot døden når den kommer og føler meg fornøyd med det jeg har utrettet i løpet av livet mitt. Lenke til kommentar
holar Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Siste ønske? Fred og ro. Vel, kunne godt tenke meg at jeg fikk dø, en varm sommerdag sittende under et skyggefylt tre. Lytte til fuglesang og høre suset i trekrona. Se og lukte på blomstene på engen rundt meg. Kjenne hvordan roen siger inn i kroppen, hvordan alt blir bra. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Mitt siste ønske ville nok vært enslighet i en fire-fem timer mens jeg hører gjennom favorittmusikken min. Tror jeg hadde ønsket noe av det samme. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Siste ønske? Fred og ro. Vel, kunne godt tenke meg at jeg fikk dø, en varm sommerdag sittende under et skyggefylt tre. Lytte til fuglesang og høre suset i trekrona. Se og lukte på blomstene på engen rundt meg. Kjenne hvordan roen siger inn i kroppen, hvordan alt blir bra. Høres ideelt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå