Chirpy Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Enda et spørsmål om hosteller fra meg Hvordan kan en oppbevare bagasjen på hosteller mens en sover eller hvis en skal bo flere dager på et hostel og skal ut på dagen? Tenker her hvis en blir boende på rom med flere (altså ikke sånne private rom) På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 kjøp deg slikt sikkerhetsnett av stålwire. Det får du kjøpt på Nomaden bak slottet i Oslo. Supersmart. Du stapper rett og slett hele sekken inn i en stålnettingpose, snurper igjen toppen og låser den med hengelås. Så låser du hele saken til et rør eller lignende. Lenke til kommentar
oddi_loff Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hei mange hoteller har jo baggasje rom som er låst ellers så kan du jo høre med betjeningen om de vil passe på baggasjen din Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 jeg skal reise mye rundt i Spania i spetember og dette høres ikke ut som en dum løsning det med nettingen egentlig. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hva ligger prisen på slike nett på? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 http://www.nomaden.no/main/index.php?page=...op&Itemid=1 Det er disse jeg mener. Da kan du ha den trygt på taket på bussen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå