JC81 Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Da har jeg også kjøpt meg Hoya Pro1 Digital Protector 67mm Noen som har erfaringer med denne? Likte polariseringsfilteret veldig godt, men ville gjerne ha et filter som jeg kunne ha på for beskyttelse. Og denne har jeg forstått er helt blank. Slang samtidig med en Sandisk Extreme III SDHC Class 6 SD 2.0 8GB. Fikk minnekort og filter til en hyggelig pris Endret 18. august 2008 av jcnorway Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Slang samtidig med en Sandisk Extreme III SDHC Class 6 SD 2.0 8GB. Fikk minnekort og filter til en hyggelig pris Hvis du kjøpte kortet på eBay, er det ikke helt utenkelig at du har kjøpt en kopi. eBay flommer over av falske Sandisk kort som kan ende sine dager "i går". Hvis ikke, se bort fra denne kommentaren. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Slang samtidig med en Sandisk Extreme III SDHC Class 6 SD 2.0 8GB. Fikk minnekort og filter til en hyggelig pris Hvis du kjøpte kortet på eBay, er det ikke helt utenkelig at du har kjøpt en kopi. eBay flommer over av falske Sandisk kort som kan ende sine dager "i går". Hvis ikke, se bort fra denne kommentaren. Er vel kjøpt av "kameraten" som jobber i en gunstig stilling her i norge. Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Slang samtidig med en Sandisk Extreme III SDHC Class 6 SD 2.0 8GB. Fikk minnekort og filter til en hyggelig pris Hvis du kjøpte kortet på eBay, er det ikke helt utenkelig at du har kjøpt en kopi. eBay flommer over av falske Sandisk kort som kan ende sine dager "i går". Hvis ikke, se bort fra denne kommentaren. Er vel kjøpt av "kameraten" som jobber i en gunstig stilling her i norge. Nautica har nok rett Har kjøpt ekte vare. Noen som kjenner til Hoya Pro1 Digital Protector filteret? Er i utgangspunktet litt skeptisk til å ha et ekstra lag med glass utenpå objektivet. Litt usikker på hvordan dette vil påvirke bildekvaliteten. Men beskytte objektivet gjør den vel uansett.. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg bruker Pro1 Digital/super UV filter på alle mine obejktiver. Jeg kan ikke si at jeg merker en degradering av bildekvaliteten, men det er forskjellige meninger om akkurat det temaet. Francis Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Jeg bruker Pro1 Digital/super UV filter på alle mine obejktiver. Jeg kan ikke si at jeg merker en degradering av bildekvaliteten, men det er forskjellige meninger om akkurat det temaet. Francis Vurderte UV-filteret, men valgte heller et helt "rent" filter. Får håpe den ikke påvirker bildekvaliteten. Finner ingen spesielle reviews av dette Protector-filteret. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Eneste er hvis du tar bilde hvor solen blir synlige i filteret/linsa på objektivet at du da kan få "flare" Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg opplever det ikke som et stort problem. Hvis man bruker filtre av dårlig kvalitet (uten multicoating) vil jeg absolutt tro at det vil være et problem. Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå