Gjest mrunknown17 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Eksen (eks1 )min gjorde det slutt med meg for et halvt år siden, og da sendte jeg en del meldinger til den andre eksen (eks2) min, før hun som nettopp gjorde det slutt. Møtte henne for å snakke om kjærlighetssorgen min, og sendte kanskje litt meldinger som jeg ikke burde sendt. Jeg har prøvd å fått tilbake eksen (eks1) som gjorde det slutt helt siden bruddet, og hun vil ikke ha meg tilbake. (sier hun) Vi har hatt masse sex, og gjort mye gøy ilag. Og hun er vel så og si usikker om hun vil ha meg tilbake. Ble slutt pg.a sjalusi. Dessverre har jeg løyet om kontakten jeg hadde med den forrige eksen (eks2) min, og ingen andre enn hun visste noe om det. Før ei vennine av (eks1) pratet med (eks2) på en fest. Og da fortalte hu om alt jeg og hun (eks2) hadde snakket om og fant på mye som ikke var sant. Ting som f.eks at vi hadde møttes maange ganger, jeg hadde spurt henne om vi kunne ha sex, at jeg har baksnakket (eks1) osv osv. Nå har eks1 fått vite om det, og hun er ufattelig såra. Hva skal jeg gjøre nå? Jeg har sagt at hun ikke må tro på det (eks2) sier, og jeg har innrømt at jeg sendte litt meldinger med henne. Men saken er at eks1 tror på eks2. De har kontakt per idag. Og hva de sier om meg har jeg ikke anelse om. Please, jeg må ha hjelp her! Blir litt vanskelig å holde styr på eksene her, men prøv så godt dere kan! Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hvis ikke «eks1» stoler på deg, så er jo det hele temmelig vanskelig i utgangspunktet. Om hun har «rottet seg sammen» med «eks2», så er det litt av en utfordring. Jenter er flinke til slikt. Foreslår at du prøver å få snakket ut med «eks1» under 4 øyne; hvor du forteller hva som har skjedd, uten å ty til hvite løgner når du nå skal prøve å gjenopprettet tilliten - fortell henne hva du føler, prøv å spør henne litt om hva hun føler, og hvorfor ting ikke fungerte osv. Kanskje ligger det en annen grunn under, som du ikke kjenner til? Sjalusimonsteret er forresten ett forferdelig dyr. Ble kanskje litt kort dette her, men det er ikke så lett med så lite å gå ut i fra. Lenke til kommentar
Gjest mrunknown17 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Skjønner, men en ting til. Eks1 har løyet en god del til meg hun og. Spørsmålet er om jeg skal blånekte på de meldingene som jeg sendte med eks2. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Du vinner ikke tillit tilbake ved å lyve mer, gjør du vel? Hadde jeg vært deg hadde jeg snakket med eks 1 helt alene og fortalt alt du har gjort, eventuelt angrer på og vil prøve å rette opp. Om du vil ha henne tilbake, så fortell alt og be henne fortelle alt og spør om dere kan prøve på nytt med blanke ark Lykke til! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Skjønner, men en ting til. Eks1 har løyet en god del til meg hun og. Spørsmålet er om jeg skal blånekte på de meldingene som jeg sendte med eks2. [ironi]Fantastisk måte å gjennopbygge et forhold. "Hun har løyet til meg, så da gjør det jo ikke noe om jeg lyver til henne sånn at vi kan bli sammen igjenn"[/ironi] Jeg håper for din skyld (og alle dine fremtidige forhold) at du ser svakheten denne måten å bygge forhold på. Ta til fornuft og ikke lag deg flere problemer enn du allerede har. Lenke til kommentar
Gjest mrunknown17 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg fortale alt til eks1. Hun er selvfølgelig meget såret, og vil ikke ha noe med meg å gjøre. Vet jeg gjorde det rette ved og fortelle sannheten, og grunnen til at jeg løyg var fordi at jeg er feig, tørr ikke å ta konsenkvenser av dumme ting jeg gjør. Dette fortalte jeg henne. Men hun sier hun hater meg, og at hun ser frem til et liv uten meg. Skal jeg gi henne tid? Har ikke mast på henne om å prøve på nytt, sa bare at jeg holder meg på avstand slik at det skal bli lettere for hun. Faen, vil så gjerne ha tilbake denne jenta. Vet det er mye å be om hvis vi skal prøve igjen, men begge to har jo muligheten til å starte med blanke ark. Klarer dessverre ikke å droppe henne. Håper dere kan komme med tips, ikke kritikk. Jeg vet selv at det jeg gjorde var utrolig dumt, men trenger tips slik at jeg kan bli en bedre person på dette temaet. Eks2 kan for min del hoppe i havet. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg synes du gjorde det rette. Gi henne tid og litt «pusterom». Du kunne kanskje ha godt av en «pause» selv også - selv om du ikke ser det selv. Kom deg ut i verden med andre venner, og bli kjent med nye. Kanskje møter du ei annen jente som pirrer interessen din? Nå vet jeg jo ikke hvor gammel du er, men om du er 17 (ref: kallenavnet ditt) så kan jeg love deg at (kjærlighets)livet knapt har begynt. Nå er du forhåpentligvis noen erfaringer rikere. Lykke til. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 "Sjalusi", der ser du, man innser ikke hva man hadde med damen før det er forseint. Men nå er det jo forseint, så gi slipp nå på henen. Ta et hint, hun har ikke lyst å ha noe med deg å gjøre, spessielt når du har løyet til henne. Det er på tide å gi slipp og tenke fremover. Du kan ikke forandre på fortiden, men tenke på fremtiden;) Lenke til kommentar
Gjest mrunknown17 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Akkurat slik jeg tenker , skal jeg prøve å få henne tilbake? Er det verdt det? Eller skal jeg droppe hele greiene? Disse tankene farer rundt om i hodet mitt, og det verste er alle tankene jeg har om eks1. Perfekt kropp å hele pakka, for surt å tenke på at neste mann ikke blir meg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 sannheten vil før eller siden bite deg i stumpen så det beste er rett og slett å være mest mulig sannferdig Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Akkurat slik jeg tenker , skal jeg prøve å få henne tilbake? Er det verdt det? Eller skal jeg droppe hele greiene? Disse tankene farer rundt om i hodet mitt, og det verste er alle tankene jeg har om eks1. Perfekt kropp å hele pakka, for surt å tenke på at neste mann ikke blir meg. Eg vet hvordan det føles. Maktesløs, at det man hadde sammen, var uatskildelig osv plutselig forsvinner over natten. Hadde samme tankegang som du har nå med min forige dame, men uansett hvordan du snur og vender på det, har hun bestemt seg for å droppe deg så har hun gjort det. Eg vet, hvordan får man dette til å rime, at i det ene øyeblikket elsker personen deg for i det neste å ikke ha lyst å ha noe som helst med deg å gjøre. Forstå den;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå