konduktans Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Har 2x små høyttalere og en 12" bass som jeg har kobla til en 1800W ads forsterker. En sikring inne i cd-spilleren min har gått til helvete, og rep kostnader på denne er 1000 kroner. Så derfor skal jeg ha ny. Tenkte å kjøpe denne , siden den er billig og det er bra merke. Er den bedre enn det jeg kan få på biltema/clas ohlson til samme pris? Har dere evt. forslag til en annen spiller i samme prisklasse? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Evt, er denne noe bra? http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1818 Så billig og enkel ut. I tillegg har den riktige farger(hvit og rød) og den har AUX-inngang. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ja, den Blaupunkt'en er bedre enn Biltema- og Clas'ern-spillere på lydsiden. Den har da også rød tastebelysning og AUX-inngang, så skjønner ikke helt at dette skal være noe argument for å velge Sony. Ellers har jo JVC en kompetent spiller i 340-serien til 795,-: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå