Agres Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Guitar Hero snubler inn på håndholdtmarkedet, og makter såvidt å holde seg stående. Les mer Lenke til kommentar
master_al Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Høres slitsomt ut, jaja lenge siden jeg spilte ett godt DS spill. Enda en skuffelse, PSP er helt klart best i mine øyne. Masse kule titler å kjøpe, så den blir helt klart mest brukt når jeg er på ferie Bare innstalerte Frets on fire på min macbook, bærbart nok for meg Endret 28. juli 2008 av master_al Lenke til kommentar
olz Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Uff og uff, nesten tragisk i mine auge. Det har forrestem komt på mobil og`, også der med omdiskutabelt resultat. Helde meg til gitaren og konsoll/pc Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Men han sang-fyren i "Slik spiller du" videoen var egentlig kul. Likte ham ikke først, men han er så irriterende at jeg begynte å like ham. Who do I make it out to your mama? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 har dette spillet. ganske artig spill ^^ var litt ubehagelig i hånden først. men har funnet behagligere stilling nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Jeg synes dette spillet ligner mer på Guitar Hero Hero, da det emulerer å spille Guitar Hero, ikke å spille en faktisk gitar. Har så vidt testet, og synes lydkvaliteten var grusom, så dette er kun melking av en franchise som ikke hadde fortjent så røff behandling så tidlig. Endret 29. juli 2008 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Koble spillet til anlegget med en lang og myk ledning. Skru opp og spill som faen. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Så ikke bra ut å spille på den med tanke på at man skal scratche skjermen 24/7 + sikkert slitsomt å bøye fingra/treffe osv. når man har den bånden over hånda. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Ser helt latterlig ut dette spillet her, hvis en sammenligner det med konsoll-versjonene. Håndholdt gaming er DØDT, ihvertfall for min del! Solgte DSen og PSPen for lenge siden. Endret 31. juli 2008 av SirKenneth89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg