PMnormal Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hvorfor slakte? Det er et stemningsfullt og melankolsk portrett, men det skjemmes litt av det litt for moderne vinduet. Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Hvorfor slakte? Det er et stemningsfullt og melankolsk portrett, men det skjemmes litt av det litt for moderne vinduet. Ja jeg vet:( Lenke til kommentar
MetteHHH Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Jeg giver PMnormal helt ret i roserne: Stemningsfuldt og smukt. Vinduet generer ikke mig - jeg synes det lidt "sterile" udtryk passer godt til den måde hun sidder og drømmer sig væk. Hun ser blød og melankolsk ud, omgivelserne ser hårde og kolde ud, og det passer fint i mine øjne. Men en lille detalje: Jeg ville rotere billedet en enkelt grad eller to, så den lodrette linie i vinduet bliver helt lodret. Endret 28. juli 2008 av MetteHHH Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 skal prøve det:) Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Da var bildet rettet opp Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 bedre versjon dette ja.. moderne men klassisk.. Utrolig hva bakgrunn har å si for et bilde Men syns det var bra utført, flott bruk av lys. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Nå skal jeg gi dårlig kritikk; dårlig fordi jeg ikke helt vet hvordan jeg skal underbygge hva jeg mener. Men jeg likte bildet ditt veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå