Frobe Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Sliter med å logge meg på PayPal for å betale ting. På kvelden er det av og til umulig, mens om morgenen kan det ta et minutt. Har testet både med privat og jobb-PC, og både Opera 9.51 og IE 7.0. Det er like tregt både med direktelinking fra webbutikker og direkte innlogging på www.paypal.com. Har Spybot S&D 1.6.0 på begge maskinene, og har også prøvd å stenge TeaTimer siden den kan finne på å blokkere ting. Er det noen som har noen tips, eller er det bare å smøre seg med tolmodighet og håpe det blir bedre? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg har brukt PayPal 4 eller 5 ganger i sommer, både gjennom eBay og DealExtreme. Det har fungert helt fint, jeg har ikke merket noe til at den er treg eller at det er noe feil på den... Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Også brukt paypal en del tidligere i sommer, og i går var jeg innom siden deres å rotet lit rundt i kontohistoriken min. Merket ikke noe treghet el. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg brukte PayPal senest i går og hadde ingen problemer med treghet. Har ikke opplevd det tidligere i sommer heller. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Da skjønner jeg ingenting, jeg har hatt problemer med PayPal både fra DealExtreme og eBay i flere uker. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Forsøkt på en annen nettlinje, fra en annen leverandør? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ja, det har vært tregt i sommer. At PayPal har _en_ server ("serveren") blir nok feil dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå