Mafo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ryktene skal ha det til at Microsoft planlegger en direkte konkurrent til Iphone. Les mer Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Zune virker som en veldig god spiller, så dette kan bli spennende! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Håper man kan bytte batteri på den. Daniel Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Isteden for å herme etter iPhone, har Microsoft skreddersydd brukergrensesnittet for å virke kjent og kjært blant alle Windows-brukere Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 En Zune-telefon vil bli en like stor flopp som mp3-spilleren Zune. Men må si at jeg gleder meg til WM 7. Da blir det HTC på meg igjen! Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Èn av tingene Apple virkelig har lykkes med, er å få brukerne til å koble seg opp mot internett på mobiltelefonen. Iphone-brukerne surfer ifølge Net Applications, som overvåker trafikk til og fra de største nettstedene i verden, betydelig mer enn alle Windows Mobile-brukerne til sammen, og ni ganger mer enn brukere av Nokias S60-telefoner. Microsoft kan jo starte med å lage en nettleser som ikke suger balle. Kanskje på tide, etter 5 år med Pocket Explorer eller hva pokker det udugelige søppelprogrammet heter. I'll stick with Opera Mobile, thank you. ..og hva betyr "skreddersydd for Microsoft tjenester?" Hva mener man da? Live Drive eller en av de andre nitti tusen nett-tjenestene fra Microsoft ingen bruker? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Isteden for å herme etter iPhone, har Microsoft skreddersydd brukergrensesnittet for å virke kjent og kjært blant alle Windows-brukere Haha! :!: Morsomt! Se filmen hos Youtube It's crackalackin'! Se filmen hos Youtube And.. apparently.. The Zune zucked! Altså.. dette blir en reel mp3-spiller / telefon når ms åpner for å ha iTunes Store -kjøpt musikk der.. Endret 28. juli 2008 av Kallileo Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Altså.. dette blir en reel mp3-spiller / telefon når ms åpner for å ha iTunes Store -kjøpt musikk der.. Du mener når Apple lar brukerne ha iTunes-musikk på en WM-telefon? Daniel Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Altså.. dette blir en reel mp3-spiller / telefon når ms åpner for å ha iTunes Store -kjøpt musikk der.. Du mener når Apple lar brukerne ha iTunes-musikk på en WM-telefon? Daniel Uups.. Stemmer kanskje mer det ja.. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Noen som vet hva telefonen vil hete isåfall? MicroPhone? :!: Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Noen som vet hva telefonen vil hete isåfall? MicroPhone? :!: Haha! Denne måtte jeg lese 2-3 ganger før jeg tok den.. Lenke til kommentar
smileyy Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hvis de kan smelle inn en multitouch screen og en kjapp fungerende nettleser, vil nok nettbruken øke for WM og Symbian modeller også. Stylus pen og små mobilknapper duger rett og slett ikke til mobilsurfing. En av de første gps modellene til HTC hadde til og med trackingball eller museball, uten at det hjalp spesielt godt for surfing. Virker som multitouch er den eneste virkelig fungerende løsningen for mobilsurfing pr dags dato, og selv det kan være litt klønete til tider. Opera helt klart den beste nettleseren for mobiltelefoner, Opera med multitouch må virkelig være tingen Var det ikke slik at 1/3 av utgående trafikk i norge kom fra Opera sin mobilnettleser?(Eller er jeg helt på bærtur?) Er isåfall en ganske sinnsyk menge data folk laster ned med WM og Symbian til tross for at det er lite i forhold til iphone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg