Eryk Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg og en kompis kjøpte noe over paypal, men ble svindlet. Det er "bare" snakk om 740 kroner, men likevel. Vi har sparebank 1 og VISA-kort, hvordan går vi frem for å få dette chargebacket? Har alt åpnet paypal dispute. Lenke til kommentar
efjeldse Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Du går nok frem som du har gjort, åpner en sak via paypal.. De har diverse tjenester for å forsikre sine brukere mot dette... Du kan vel også prøve å ordne opp via selger.. Lenke til kommentar
runerask Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hvordan ble du svindlet da? Hadde vært greit å vite hva som egentligt har skjedd Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ved at jeg betalte noe over paypal, og nå er selger umulig å få tak i. Lenke til kommentar
runerask Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ved at jeg betalte noe over paypal, og nå er selger umulig å få tak i. Oki, men da er det ikke egentligt noe paypal kan lastes direkte for. Sånt kan vi aldri være trygge mot, selv om jeg mener det er tryggere å handle på nett enn over tradisjonell skranke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå