Landeplagen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Link Multi-platform spill der man kan spille med PC-spillere i multiplayer er visst gratis å spille. Samme sier de om Halo 3's social-playlist, men det har jeg ikke testet enda. Det er altså gratis å spille noen spill på Xbox Live. Trenger ikke Gold. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Dette må sjekkes. Virker jo fett da om det stemmer. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Høres bra ut. Jeg håper det kommer flere og flere spill som kan spilles "sammen" uansett hvilken spillplattform man spiller på. Det er dumt å fordele fans av et bestemt spill i flere undergrupper. Jeg synes f.e. det er for få PC-spillere som spiller R6V2 online. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Husker ikke hvor jeg leste det men er snakk om att det skal bli gratis å spille over xbl i framtida selv med kun silver, men det vill bli en større forskjell på gull og sølvmedlemmer i og med att demoer vill komme først for gullmedlemmer og disse vill også få større nedlastningshastighet enn sølvmedlemmer. Unntakene vill være ting som er kjøpt med MS points og VOD (Video on Demand) når dette kommer til Norge. Skal sjekke om jeg kan finne igjen linken. Endret 28. juli 2008 av Whackedorange Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 social-playlister må gjerne bli gratis å spille i alle spill, men som gold medlem syntes jeg vi kan få ha noen fordeler. Tidligere demoer og ranked playlist kan være gold-krevende. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Mitt abbis som nettopp har gått over til silver også, passer bra alså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå