Lurifaksen Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Tja, langt navn det der - men er det noen som har den? Vurderer å kjøpe den selv, men ha lyst å høre litt hvordan den fungerer først. - Er den mye bedre enn en Logitech wireless optical? (ikke MX700) - Fungerer denne uansett hvordan omgivelsene er? (om det elektriske dingser i nærheten) - Kan jeg bruke den som en bluetooth mottaker til andre enheter også? Grunnen til at jeg vil ha den er: - Jeg bestiller også en Nokia 3650 og vil kunne kommunisere med den, og palmen min som jeg eventuelt kjøper bluetooth kort til. (bluetooth er fremtiden... ) - Jeg er dritlei logitech's håpløse trådløse teknologi. Har hatt to sett, problemer med begge. (musen kan fungere i en uke - så plutselig stopper den, og jeg må finne en ny plass til mottakeren bla.) - Musen er ikke særlig nøyaktig. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har ikke brutk den selv. Den har visst betydeleg lengre rekkevidde enn andre MS produkter. Ja, den vil nok funke med andre bluetooth dingser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå