Bushnell Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 jeg fikk den erroren etter jeg satte sammen en pc.. hden som sitter i er en wd 80 gig.. den er riktinok ikke ny men heller ikke så alt for gammel.. er det den som er feilen? eller hva er det? har prøvd 2 forkskjellige win cder.. jeg finner rikti hden i bios å jeg har formatert den osv.. er litt tom for ideer Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Heisann Prøv å gå i BIOS'en og sett disken til LBA (Logical Block Adress), høres ut for meg som den står på automatic (auto), CHS eller Large. Har opplevd at windows kun vil starte når den står på LBA. Prøv det å se om det funker for deg. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 erroren ble borte da.. kom riktinok ikke lenger.. prøver å formatere igjen nå så får jeg se.. sikkert bare noe småtteri jeg har oversett.. takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 funker fint nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå