Cazzo Grande Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ronaldinho til Milan, Alves til Barcelona, Deco til Chelsea. Anyone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ronaldinho til Milan, Alves til Barcelona, Deco til Chelsea, Berbatov til United, Robinho til City. End of discussion. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 5. Friedel til Man City- Kommentar overflødig. Bortsett fra at han gikk til Aston Villa og ikke Man City. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Bortsett fra at han gikk til Aston Villa og ikke Man City. My bad Ser nå at jeg godt kunne ventet med å lage listen min. Mange spennende kjøp på slutten. Tror faktisk at Modric ikke blir i nærheten av det jeg forventet engang. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Tror faktisk at Modric ikke blir i nærheten av det jeg forventet engang. Tror nok vi må gi ham litt mer tid. Det er utvilsomt en god spiller, og jeg tror nok han tar seg opp når han blir litt varmere i trøya. Vil ikke driste meg til noen liste, men ville nok hatt Amr Zaki fra Wigan og kanskje Jonas Gutierrez fra Newcastle med på de beste overgangene i premier league iallfall til nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 1. Dimitar Berbatov - Manchester United 2. Robinho - Manchester City 3. Giovani Dos Santos - Tottenham 4. Luka Modric - Tottenham 5. Quaresma - Inter 6. Tarik Elyounoussi - Heerenveen 7. Ante Zurak - Alta IF 8. Mikko Vilmunen - Alta IF 9. Erik Hagen - Vålerenga 10. Robbie Keane - Liverpool Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 1. Dimitar Berbatov - Manchester United2. Robinho - Manchester City 3. Giovani Dos Santos - Tottenham 4. Luka Modric - Tottenham 5. Quaresma - Inter 6. Tarik Elyounoussi - Heerenveen 7. Ante Zurak - Alta IF 8. Mikko Vilmunen - Alta IF 9. Erik Hagen - Vålerenga 10. Robbie Keane - Liverpool Den lista der er så dum, og at jeg rett og slett at ikke skjønner hvorfor jeg svarer på dette innlegget engang.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 hvorfor er den så dum??? Er det fordi at det ikke er noen Arsenal spillere, isåfalll.... LOL på deg Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Han refererer nok til Alta I.F. Tror nok Alves, Deco ++ er større overganger. Men men, hvis du mener de Alta folkene er bedre kjøp en f.eks Alves og Deco, så vet ikke jeg. Blir jo som å nevne Silvestre i denne listen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 De er gode kjøp i mine øyne,fordi de er viktige i sesong slutten for Alta... derfor jeg har dem der Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Blir som å nevne Alta Vista i en sammenligning mot Google. Sorry, dårlig humor Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) 1. Ronaldinho - A.C. Milan 2. Daniel Alves - Barcelona 3. Robinho - Man City 4. Dimitar Berbatov - Man Utd 5. Deco - Chelsea 6. Rafael Van der Vaart - Real Madrid 7. Ricardo Quaresma - Internazionale 8. Samir Nasri - Arsenal 9. Robbie Keane - Liverpool 10. Jose Bosingwa - Chelsea (11. Giovanni Dos Santos - Tottenham Hotspur) En ganske komplett og godt gjennomtenkt liste. Endret 2. oktober 2008 av Vrinsk Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 1. Robinho 2. Deco 3. Nasri 4. Berbatov 5. van der Vaart Følger stort sett med på engelsk fotball, men tok med Vaart... Lenke til kommentar
Swome Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ingen som har nevnt Zaki her? Han er jo bare på lån nå, men Wigan har vel opsjon på å kjøpe han for £2-3M? Han har lett vist seg som den beste signingen i PL så langt syns eg. Lenke til kommentar
thebeliever Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hei alle sammne og god sommer ferie! Jeg bare lurte på hvilke fem beste overganger som har hendt i sommer jeg synes1tevez fra west ham til united låne gjort perament 320millioner 2deco fra barca til chelsea 3helstad fra brann til le mans 20mill 4nasri fra marseille til arsenal 5ighalo fra lyn til udinese Hva er det Tevez har gjort i år(denne sesongen) for å bli nr1!!!! Få av United-brillene!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Han skrev faktisk dette før PL-sesongen hadde begynt. Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ingen som har nevnt Zaki her? Han er jo bare på lån nå, men Wigan har vel opsjon på å kjøpe han for £2-3M? Han har lett vist seg som den beste signingen i PL så langt syns eg. Zaki er faktisk fantastisk. Til nå er han den beste signingen i PL. Det er jeg enig i. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Geovanni til Hull er vel heller ikke det dummeste. Riktignok et lån, men det er vel opsjon(?) på kjøp? Han har uansett gjort et par viktige mål. Endret 13. oktober 2008 av Are.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå