Gå til innhold

Støynivå på GF4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har det GF4 kortet sammen med en P4 2.4 og en strømforsyning med 80mm vifte. ville si at CPU vifta bråket mest, så GF4 kortet, og til slutt strømforsyninga. Men det er ikke snakk om mye bråk. Særlig ikke hvis du har kabinettet på gulvet.

Lenke til kommentar
Har det GF4 kortet sammen med en P4 2.4 og en strømforsyning med 80mm vifte. ville si at CPU vifta bråket mest, så GF4 kortet, og til slutt strømforsyninga. Men det er ikke snakk om mye bråk. Særlig ikke hvis du har kabinettet på gulvet.

Nå kommer det litt an på kjølinga på prosessor da, denne kan jo lett byttes ut til noe mere stillegående.

Lenke til kommentar

Nå kommer det litt an på kjølinga på prosessor da, denne kan jo lett byttes ut til noe mere stillegående.

Tror han mente boxed vifte, ellers er det litt teit sagt?

Lenke til kommentar

trodde boxed viftene var ganske stille jeg, vet at en del GF4 vifter bråker, spesielt MSI sine. lå vel oppe i over 40 dB eller noe sånt, mens ASUS lå på 46 dB eller noe da jeg kjøpte. Byttet ut med en Thermaltake GF4 vifte som skulle være på 29 dB, men dette gikk til h... etter noen måneder.

Lenke til kommentar

Mitt Abit Siluro bråket ihvertfall veldig lite. Jeg er kresen på støy, så når jeg skulle kjøpe GF4 for 6mnd siden, så ble det denne. Tror det var Toms som hadde en stor test av GF4 når de var fremdeles "nye", og da kom Siluro'n best ut med tanke på støy..

Lenke til kommentar
Å fy Gåseby! Hvis de Tom's Hardware-resultatene stemmer nytter det vel lite å kjøpe en Silent Twin... Tror ikke det er helt enkelt å fjerne den kembo-vifteanordningen på Leadtek-kortet mitt heller. Noen som har prøvd?

Ingen problemer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...