Smackeroo Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hva er vanlig støynivå fra viftene på GF4 Ti4400-kort? Vil dette vanligvis ligge langt under andre støykilder som CPU-vifte eller strømforsyning, eller kan det være plagsomt i seg selv? Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 skjermkortviftene bråker nok en god del i seg selv ja, mitt GF4 kort ligger på en rundt 29dB, får heatpipe i morgen da. Da blir det 0 dB. Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har det GF4 kortet sammen med en P4 2.4 og en strømforsyning med 80mm vifte. ville si at CPU vifta bråket mest, så GF4 kortet, og til slutt strømforsyninga. Men det er ikke snakk om mye bråk. Særlig ikke hvis du har kabinettet på gulvet. Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Bare pass på og ikke kjøp et Creative GF4,det bråker uhordelig MYE! det gjelder alle gf4 fra Creative.... Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har det GF4 kortet sammen med en P4 2.4 og en strømforsyning med 80mm vifte. ville si at CPU vifta bråket mest, så GF4 kortet, og til slutt strømforsyninga. Men det er ikke snakk om mye bråk. Særlig ikke hvis du har kabinettet på gulvet. Nå kommer det litt an på kjølinga på prosessor da, denne kan jo lett byttes ut til noe mere stillegående. Lenke til kommentar
Phoenix) Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har et asus gf4 v8460. Jeg hører det, men det er bare en koselig blåselyd i forhold til CPU vifta som brøler. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har det GF4 kortet sammen med en P4 2.4 og en strømforsyning med 80mm vifte. ville si at CPU vifta bråket mest, så GF4 kortet, og til slutt strømforsyninga. Men det er ikke snakk om mye bråk. Særlig ikke hvis du har kabinettet på gulvet. Nå kommer det litt an på kjølinga på prosessor da, denne kan jo lett byttes ut til noe mere stillegående. Tror han mente boxed vifte, ellers er det litt teit sagt? Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 trodde boxed viftene var ganske stille jeg, vet at en del GF4 vifter bråker, spesielt MSI sine. lå vel oppe i over 40 dB eller noe sånt, mens ASUS lå på 46 dB eller noe da jeg kjøpte. Byttet ut med en Thermaltake GF4 vifte som skulle være på 29 dB, men dette gikk til h... etter noen måneder. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Vet noen om MSI 4800SE bråker mye? Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Mitt Abit Siluro bråket ihvertfall veldig lite. Jeg er kresen på støy, så når jeg skulle kjøpe GF4 for 6mnd siden, så ble det denne. Tror det var Toms som hadde en stor test av GF4 når de var fremdeles "nye", og da kom Siluro'n best ut med tanke på støy.. Lenke til kommentar
Smackeroo Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Å fy hælvete! Hvis de Tom's Hardware-resultatene stemmer nytter det vel lite å kjøpe en Silent Twin... Tror ikke det er helt enkelt å fjerne den kembo-vifteanordningen på Leadtek-kortet mitt heller. Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
Creature Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Å fy Gåseby! Hvis de Tom's Hardware-resultatene stemmer nytter det vel lite å kjøpe en Silent Twin... Tror ikke det er helt enkelt å fjerne den kembo-vifteanordningen på Leadtek-kortet mitt heller. Noen som har prøvd? Ingen problemer Lenke til kommentar
Smackeroo Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Hvis det skulle bety at du har prøvd, Creature, hvordan gikk du frem? Har ikke sett så nøye på det selv enda, men jeg antar det er litt skruing, nedfrysing og lett brekking involvert? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Mitt Abit siluro kort, bråker som FYY.. jeg er ikke særlig kresen på støy. Mitt gamle GF4 kort fra Gainward hadde en vifte som man ikke kunne høre. Nei, aldri mer abit for meg.. eneste brae med kortet er at det er blått.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå